مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

وقتی خدا به داد آدم میرسه!!

احساس میکنم دیشب کار کوچیکی کردم که خوشایند خدا بوده

شاید بخاطر اینکه دست از بحث پیامکی با همسرم برداشتم ... نمیدونم

فقط اینو میدونم که خدا خواست یکی مثل آقای مشاور ، کسیکه دیشب خودم از ناچاری بهش پیام دادم و خواستم انتخاب رشته ای که برام ثبت سیستم کرده بودو طوری که من میخوام تغییر بده ...

امروز صبح زنگ بزنه و بگه چیکارش کنم الان؟همونایی رو بزنم که برام فرستادین؟

گفتم داداشم دیشب تغییر داده ...

گفت هیچی عوض نشده بود که!

تا اینو گفت انگار یخ کردم

حرفش قابل باور بود ولی من مطمئن نبودم !

گفتم برای هنرمم زده

گفت نه هیچی نبود

.

.

تو تماس دوم به بابام گفت اطلاعات جدیدش ثبت نشده بوده

من تغییرش دادم ...

خدا رحم کرد چون 

رشته هایی که زده بود ولی من علاقه ای بهشون نداشتمو حتما قبول میشدم.

و اما امسال غیر فرهنگیان ، رشته ها و دانشگاهای دیگه رو هم زدم

البته تو انتخابشون وسواس عمیقی داشتم

اگه اطلاعاتم همونطور ثبت شده میموند ...

ترجیح میدادم اتفاقات بعدیو پیش بینی نکنم!!

.

.

انگار هنوز تحت تاثیر شوکم 

بنظرتون صدقه بندازم !؟

یا ..

.

.

برم داداشمو دعوا کنم ؟

به اسما ( رمز : فامیلت )

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

اسما آن شو

.

.

.

کار مهم دارم

___________________

پی نوشت

اومدی هرجور شده خبرم کن خیلی مهمه 

من و فاطیما _ شوخی با آب سرد کن !!D:

دیروز بعد مدت ها با فاطیما و دو تا از دوستام که خواهرن قرار پارک گذاشتیم و رفتیم بیرون

بعد خرید بستنی رفتیم پارک شهدا ، قبلش رفتیم از آب سرد کن آب خوردیم 

در کمتر از یک ساعت بعد ، وقتی با فاطیما داشتیم برمیگشتیم دوباره از همون مسیر مغازه های شهرداری برگشتیم و دوباره رفتیم سراغ آب سرد کن !

فاطیما شیر آب سرد کنو فشار داد ولی دست من رفت زیر شیر آب ! دستم که پر شد یه قلوپ ازش خوردم و خطاب به آب سرد کن گفتم : " ببخشید ما هی مزاحم میشیم !" 

 فاطیما همون طور که آب میخورد با لحنی که مخصوص خودشه از زبون آب سرد کن جواب داد : " خواهش میشه!! ....... نوش جان ، گوارای وجود ! " D;

.

.

.

با اینکه با فاطیما خوش میگذره ... بعضی وقتا فکر میکنم اگه باهاش نسبت خواهری داشتم پوست همدیگه رو می کندیم!

درست مثل خواهر بودن با اسما

یا حتی فاطمه

و به این ترتیب :

بقیه دوستان !! D:



حقه ی کثیف !

سه تا لینک توی یه پست از یه کانال خوب بود

مدیر کانالم ظاهرا قصد برداشتنشو حالا حالا ها نداشت!

لینک وسط عنوانش این بود : داستان هات!

بازش کردم دیدم نوشته پکیج کاران و داخل کانال پر بود از انواع پکیج و این چیزا:/

تا اینو دیدم مطمئن شدم کاسه ای زیر نیم کاسه ست!

لینک اولی عنوانش سوپر گروه خاله شهلا بود ( با اندکی تغییر :دی )

واردش که شدم بالاش نوشته بود گیاهان دارویی D:

و سومین لینک که قرار بود ما رو به سوپر گروه آزادی فیلم ایرانی ببره _ در کمال تعجب ! _ " مطب مجازی " ! از آب در اومد !




دیدار با رتبه های برتر( رمز : اسم دبیرستانمون )

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ساعت پنج عصر !

21 روز قبل

ابد و 1 روز 

.

.

.

از کدوم موقع اسم فیلما اینجوری شد؟!

سلایق نویسنده ها چقد شبیه هم شده عصن همینجور آدمو جذب خودشون میکنه و این اشاره داره به تاثیر اسم بر جذابیت :|

اسمایی که من برای کتابای نانوشته م انتخاب کردم اینجوری نیست! بنظرم اسمی که تخیل آدمو درگیر کنه و در انسان عاطفه ایجاد کنه بیشتر از چنین اسمایی نویسنده رو به مقصودش نزدیک میکنه 

نظر شما چیه؟



اسما بیخیال پشتیبانی و اتفاقای تلخ..

بگیریم بخوابیم.....!


_________________________

پی نوشت :

فکر کنم بیهوش شدی :/

فاطیما بهم گفت با اضطراب نخوابم ...

.

.

.

خیلی خوب منظورشو می فهمم. 

ولی چطور میشه وقتی من حتی با فاطیما و همسرمم ملاحظه میکنم...

مگه من همونی نیستم که اتفاقات روزانه مو با آب و تاب برای بقیه تعریف میکردم؟ 

همونی که دست تو جیب پلیور بلند و کفشای اسپورت همرنگش کوچه ها رو متر می کرد ...  

.

.

چی شد که حنا اینقدر درون گرا شد ؟ 

لمس بودنت مبارک ...

بهش گفته بودم تو ماه تولد من ازدواج کردی :)

چند روز پیش وقتی عکس کیک سالگردمونو تو پروفایلم دیده بود بعد از سلام گفته بود : " سالگرد ازدواجت مبارک ! تو هم تو ماه تولد من ازدواج کردی ! چه باحال ! "

.

.

_  انگار هر دومون از این اتفاق جالب! خوشحال بودیم :) 

و حالا تولد توئه ..!

_ اولین تولدی که میخوام بهت تبریک بگم ! _

بعد از یک سال و اندی دوستی مفید ..

_ البته از نوع اتفاقی ! _

تو دومین شخصی بودی که با گریه من هم گریه کردی ... با وجود اصرارم برای ایجاد فاصله تا وقتی حالم دوباره خوب بشه ... اصرار کردی بر موندن .

و برای چندمین بار لیاقت و شایستگیتو بهم نشون دادی

و من شعر پایینو در یک نصفه شب برای تو سرودم

و در واقع این تنها کاری بود که میتونستم صرف لطف بی چشمداشتت  کنم:

" ای نجمه خوش  خیال زیبا 

خوش نقش تر از عقیق و دیبا 

حساس نشو به چرخ ایام 

خوش باش و همی بگیر از او کام 

خوش خلقی تو ز عیب بیش است 

مهر تو بود از آن فزون تر !

این شعر مرا به نیک بنگر 

فارغ ز پی جدّ و وسواس 

خیر است و بداهه و پر احساس ! " 

برات آرزوی شادکامی دارم

 دوست تابستونی...!

امیدوارم در همه مراحل زندگیت موفق و پیروز باشی

ازدواجتم مبارک 3> :)

# نجمه ...!

از طرف من به # معصومه جان _ خواهر دو قلوت که هیچوقت ندیدمش _ هم صمیمانه تبریک بگو

برای ایشونم آرزوی سلامتی و سربلندی و البته خوشبختی دارم.

.

.

یکیم نیست بپرسه وسط تابستون وقت بدنیا اومدنه آخه!!D:

تقدیم به هر دوتون :

http://yon.ir/tabcard

( با عرض پوزش ،

امکان درج لینک ممکن نیست )

.

.

نجمه حالا بگو سورپرایز شدی یا نه !!

فاطیما هم گواهینامه گرفت !

.

.

.

دیشب بهم گفت ؛ 

# مبارکش باشه !

این دومین شخصیه که تشویق میکنم برای گواهینامه اقدام کنه

در حالیکه خودم همچنان اندر پس یک کوچه ام :|

یادتونه پارسال روز تولد هجده سالگیم رفتم برای ثبت نام ؟

بعد تموم شدن کلاسا هفته اول برای امتحان نرفتم

و هفته دوم ....

  ازدواج کردم :|


____________

فوقع ما وقع !

انتشار دفترچه های راهنمای انتخاب رشته

.

.

.

بله دفترچه های انتخاب رشته اومده روی سایت

با آرزوی موفقیت روزافزون (گل)


امشب ...

.

.

.

سالگرد آخرین شب مجردیمه !

شبی که همسرم تضمین کرد برای خوشبختیم نهایت تلاششو میکنه

اون شب ، دومین جلسه رسمی خواستگاریمون بود

نمیتونم بگم چقدر زود گذشت

ولی پیوندمان مبارک .... ! 3>


و شاید تنها رقیب من .... ( رمز : دومین اسم کاربری )

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ینی میشه؟!

سلام خوبین ؟

یه چیزی باعث تعجبم شده اونم اینکه مگه میشه سوالای دفترچه های کنکور باهم فرق کنه؟!

همه جا نوشته یا باید جای سوال عوض شده باشه یا جای گزینه ها و یا هر دو !

ولی چرا سوالای روانشناسی دفترچه A به کل با سوالای دفترچه من ( B ) متفاوته ؟!!



_____________________________________________

# بعدا نوشت ! :|

منتشر کننده گرامی ! وقتی سؤالای کنکور خارج از کشورو به عنوان سؤالات کنکور روی سایت قرار میدی فکر افرادی مثل من رو هم بکن شاید گیج شدم حواسمم نبود ! :/

نیست این پست نظری برای تأیید کردن نداشته کلا از وجودش یادم رفته بود :|