مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

سرانجام انتخاب رشته

فقط سه دقیقه دیگه تا اتمام مهلت انتخاب رشته هست ...

اوضاع روحیم بخاطر دو راهی پیش روم که شاید تبدیل بشه به بزرگ ترین ریسک زندگیم ...

دیدنیه ...

انتخاب رشته ...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

طوماری از دلخوشی ...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

من به عنوان یه بازدید کننده …

.

.

.

تو هر سه نظرسنجی وبلاگم شرکت کردم ! D':

نظرسنجی اول : بخاطر کمبود ادبم ( ! )

نظرسنجی دوم : ۱۰۰_۹۰ D:

و نظرسنجی سوم : زیر پنج هزار ...




__________________________________________

اونی که زیر دو و سیصد داده فاطمه س !

کما اینکه این پیش بینی درست در اومد ...

جوری که مشخصه رتبه هیچ کدوم از دوستام بد یا افتضاح نشده

به همه خسته نباشید میگم (گل)

گیه ... تونم ؟

_ گیه تونم 

_ چی ؟؟

_ گریه کنم [ ؟ ]

_ :|


____________________________________________________

چیزی نیست ! فقط رمز وایفامون رو میخواست ( - _ - )

جوابیه ای به آشنای مجازی طلبه (رمز:اسم و فامیل مخاطب)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

توصیه ای خواهرانه ...

.

.

.

مراقب دل خوشیاتون باشید



__________________________________

هر چیزی شایسته دل خوشی نیست …

رتبه م چند شد ؟

این سوال فعلا فقط به صورت آنلاین جواب داده میشه !



شاید به زودی علنی شد

بعضیا نمیپرسن …

فعلا فقط اینکه :

فرهنگیان مجاز شدم …

هفته پیش همین موقع …

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

اطلاعیه مهم ……… ( رمز : چهار شماره آخر موبایلم )

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یه جا خوندم نوشته بود :حتی " زمین " هم …

.

.

.

از  ا د# ر ا# ر   فرد مجرد اکراه داره ؛

احساس ننگ میکنه …

.

.

.




_______________________________________

بذار فکر کنم حرفایی که میخواستم بگمو ،

گفتم … 

به دل نگیر اگه گاهی کلیشه ای میشه !

" نه … "

.

.

.

فعلا همین.




 

_____________________

بوی خودخواهی میاد ):

رسوایی ...

ازم پرسید « چرا خودتونو دوست ندارین ؟ » …
وقتی بعد سه دقیقه تونستم جوابشو بدم ، گفت :
شاعر میگه با درد کشان هر که در افتاد بر افتاد
.
.
.
برام آرزو کرد :
۱. زندگی درازه
امیدوارم حال بدتون زود تر تموم شه 
۲. سعی کنین حالتون خوب بشه خدا رو هم بدست میارین
انشاالله.........
شبتون خوش

خدایا …

خودت گفتی دعای نیمه شبو مستجاب میکنی …

پس به حق این لحظه که فارغ از بقیه بیدارم ،

کسایی رو که در بد ترین شرایط زندگیم بهم کمک می کننو 

به بهترین درجه پیش خودت برسون که گاهی بد جور احساس دین می کنم …

میگن دعای دل شکسته رو هم قبول میکنی …

و تو حضور بی پایان ،

به مقدار دلشکستگیم در این لحظه اشراف کامل داری …

به من بگو " چجوری دلم قرص نباشه که … " ؟؟ 

.

.

.

.

.

.

... کسی التماس دعا نداره ؟

# اتمام حجتی تعیین کننده !

اگه به کم لطفیتون 

در زمینه ارسال نظر 

ادامه بدید

ممکنه …………

.

.

.

برای من فرقی نداره ؛

خود دانید !!

جبهه مخالف گرفتن در برابر تعریف ، از خصوصیات بارز من !

+ فک کنم وبلاگتون بی نظیر ترین وبلاگی باشه که دیدم 

 _ شما خیلی آدم قانعی هستید

.

.

.


بد شانسی یعنی …

وقتایی که محکمی فکر کنن ضعیفی ،

و وقتایی که ضعیفی ...

به نظرشون محکم بیای !



____________________

و من محکم ضعیفم …


بدم میاد از آدمای بد قهر …

.

.

.

یکی نیست ازشون بپرسه: 

عزیزم قهر میکنی مثلا اختلافارو حل کنی ،

یا اینکه خودت تبدیل بشی به بخش اعظمی از اختلافات ؟ < !

.

.

.

 اصلا نیازی به پرسیدن هست !؟