مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

من و سن و سالم

.

.

.

یک نفر در دل من هست که او 

چون کشاورز به برداشت غم مشغول است ...



_____________________________________

یه خانومی امروز تو مراسم دوستم ازم سنمو پرسید ،

تا میخواستم بگم دیدم گفت ۱۶ بیشتری؟

گفتم : چی!!؟۱۶چی...؟!

اینو که گفتم به حرفش شک کرد گفت : ۱۶-۲۰ بهت میخوره!

ذوق مرگ شم؟

یه دختری یه روز بم گفت ۳۵ ، هنوز نبخشیدمش:|

البته اون روزا یکم پژمرده هم بودم

مکانی ام که توش بودیم نورش خیلی کم بود

اینم حدس نبود داشتم ازش می‌پرسیدم مزاجمو میتونی بم بگی؟ اونم وسط حرفایی که داشت میزد یهو انگار مخاطبش من نباشم ، یه طور مصنوعی و ضربتی پرسید: از۳۵ بیشترین؟

ینی وارفتم ولی راستشو بخواین بعدش تو دلم از خجالتش درومدم:))


نظرات 2 + ارسال نظر
طوبی پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 03:59 https://40-years-mind.blogsky.com

کاشکی به من می گفت .فکر کنم 30 تا 35 اوج خوشگلیم بود .
با این حرفها پژمرده نشو گلم .

که اینطور ، مثل احسان علیخانی :)
باشه
ممنون:)

زهرافصیحی دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 23:26

من ارزومه بهم بگن بیشتر میخوری:))
چقد نوستالژیه بیای تو وبلاگ نظر بذاری

منم خوشم میومد ولی آخه۳۵؟ :/
بذار ازدواج کنی متوجه میشی که واقعا دوست داری پیرتر باشی یا نه
راستی وبلاگمو هک نکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد