مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

باز انتخابات شد و ... :)

.

.

.

بین شیعه و سنی منطقه ما و توابع خواف جنگ شد :)

Hi again

این روزا خیلی سرم شلوغه دارم با آموزشگاه بابام همکاری میکنم ،تبلیغات انجام میدم ، کانال آپدیت میکنم ، کلاس سیاه قلم میرم و فردا هم می‌خوام برم شب شعر

شاید سر کارم برم :|

با اینکه کار خاصی نمیکنم و مثلا بیرون زیاد نمیرم واقعا خیلی خسته میشم

من و سن و سالم

.

.

.

یک نفر در دل من هست که او 

چون کشاورز به برداشت غم مشغول است ...



_____________________________________

یه خانومی امروز تو مراسم دوستم ازم سنمو پرسید ،

تا میخواستم بگم دیدم گفت ۱۶ بیشتری؟

گفتم : چی!!؟۱۶چی...؟!

اینو که گفتم به حرفش شک کرد گفت : ۱۶-۲۰ بهت میخوره!

ذوق مرگ شم؟

یه دختری یه روز بم گفت ۳۵ ، هنوز نبخشیدمش:|

البته اون روزا یکم پژمرده هم بودم

مکانی ام که توش بودیم نورش خیلی کم بود

اینم حدس نبود داشتم ازش می‌پرسیدم مزاجمو میتونی بم بگی؟ اونم وسط حرفایی که داشت میزد یهو انگار مخاطبش من نباشم ، یه طور مصنوعی و ضربتی پرسید: از۳۵ بیشترین؟

ینی وارفتم ولی راستشو بخواین بعدش تو دلم از خجالتش درومدم:))


تولد همسرم ...

دوازدهم همین ماه تولد همسرمه

غیر از پیشواز تولدت مبارک ایده ای دارین بهم بدین ؟

برای کیک شاید یه کیک دو طبقه کاکائویی با کرم موکا درست کنم . خوبه ؟

فقط بدبختی اینکه روز جمعه تا نزدیکای ۱ باید برم با بابام و رسول آزمون برگزار کنم

ریا نشه مراقب امتحانی قسمت خانومام:)

آهان راستی یه ست سویشرت شلوار برای همسرم سفارش دادم بعدا عکسشو براتون آپلود میکنم ببینید


فرزندان هیچکس _ فرزندان بی کس

.

.

.

این روزا این سریالو میبینم و سریال متفاوتیه

ژانر این سریال : معمایی ، جنایی ، روانشناسی ، عاشقانه ست 

اگه علاقمند بودید ببینید

کشور سازنده سریال کره جنوبی هست

با آرزوی بهترین ها 

گروه کار آفرینان ایران

دیشب از طریق یکی از کانال هام وارد یه ابرگروه کارآفرینی شدم که تازه شروع به فعالیت کرده بود

تا یک و نیم دوی شب راجب کسب و کارای مختلف نظر و پیشنهاد دادم

امشب که بعد از تقریبا ۱۵-۱۴ساعت آنلاین شدم تو پی ویم متوجه پیامی شدم با این مضمون :

« سلام خوبی؟ شما ادمین شدید

لطفاً اگه کسی خلاف قوانین گروه اقدام کرد بهش تذکر بدید و پیام هاشو پاک کنید مخصوصاً اگه تبلیغ کرد.

شما رو بخاطر فعال بودنتون ادمین کردم

اگه راضی نبودید بگید ادمین بودن شما رو حذف کنم »

که از طرف مالک گروه بود و منو بی خبر ادمین کرده بود