مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

حجامت

.

.

.

هنوز باورم نشده حجامت کردم!

فقط اینو میدونم که نیاز بود،خیلی هم!

الان دیگه سبک ترم

بهتر میتونم بخوابم ..


#حجامت

#درمان_بد_به_خواب رفتن

#صفرای_زاید


بلاگ اسکای مچکریم بابت سورپرایزت!

.

.

.

قالبای بلاگ اسکای یهو تغییر کرده؟!

اول که وبو دیدم هول کردم فک کردم هک شدم!!-___-

رسول و شاهکارش!

داداشم رفته بود سربازی یادتونه ؟ رشته ش مهندسی برق قدرت بود ... اطلاعاتشو گرفته بودم  نتایج  ارشدشو دقایقی پیش دیدم حدس بزنید چی شد؟؟

.

.

.

همه زیر گروهارو مجاز روزانه شده بود!!!!!!

اگرم تا امروز نتیجه شو نگاه نکرده بودم واسه این بود که برگه اطلاعاتش گم شده بود

دیروزم (=دیشب) شیفت شب نگهبانی بود چهار صبح زنگ زده بود  

بهش گفتم برگه تو گم کردم....:( گفت عب نداره من که انتخاب رشته نمیکنم:/

منم الان قبل دیدن نتایج استرس گرفتم یه لحظه ولی خودمو با این حرفش آروم کردم و گفتم اون که نخونده و در کمال ناامیدی اومدم پایین تا اینکه......دیدم همه زیر گروهای رشته شو مجاز شده!! 

و امروزم تولدش بود!


5 تا از دوستام امروز کنکور انسانی دارن ... :))

.

.

.

بجای اونا من استرس گرفتم!!!

و چه غریب است این حال و هوا!


#زهرا ف

#فرزانه ف

#نجمه الف

#افسانه ف

# زهرا -

با آرزوی موفقیت برای شما

دعاهای ما بدرقۀ راهتان :)

تو اولین روز از شروع تابستونم .... :|||

.

.

.

اولین بند از انگشت حلقۀ دست راستم بخاطر ضربۀ پای داداش کوچیکم از بند در رفت!

ینی الان در وضعیتیه که حتی نمیتونم خمش کنم :|

ینی قشنگ دور مفصل اول انگشت یاد شده پف کرده!

حالا  دردش بماند ... :/


شروع تابستان :))

.

.

.

بالاخره امتحانای منم تموم شد :)

فردا ...

فردا صبح ساعت ۸ امتحان آمار استنباطی دارم 

از ۶ فصل صفحه۱۱ ام

هیچ رغبتی به درس ندارم

همش آیندۀ پر از ابهامم از جلوی چشمام رژه میره و من حس کسی رو دارم که یه شب مقابل یه پنجره سیگار به دست و عینک به چشم ... به گذشتۀ سوخته ش فکر میکنه!!

حسم واقعا همین بود

ببخشید که یکم بد آموزی داشت!!

سربازی

.

.

.

خب بسلامتی رسول ما هم رفت سربازی :)

شنبه رسول از مشهد راهی شد و جمعه امیرعلی آزمون ورودی نمونه امام حسین داد

انشالله بعد از دورۀ ۴۵ روزه و بعد از دورۀ آموزشی که تو مشهد برگزار میشه میادهمین شهر خودمون تا به عنوان ادامۀ دورۀ سربازیش به بچه های راهنمایی ، دبیرستان یا هنرستان آموزش بده

امیرعلی هم میخواد علایقشو دنبال کنه و بره تجربی