مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

من دقیقا تو تلگرام ...

.

.

.

صد و یکی کانال دنبال میکنم !!



________________________

« بیکار » م خودتی ... P:

درد و کفاره !

_ خوشحالی یکی مث خودت قراره درد بکشه?(-_-)

_ :`) :`) :`) نه عزیزم

دارم کاری میکنم که آماده بشی

کفاره  گناهاتو پس بدی

.

.

.

میگن هر دردی که میکشیم تبدیل میشه به کفاره گناهامون ...

_ البته به جز « درد دندون»  !!  ؛) _

و این چنین آدمیزاد ،

مسیولیت کرده خود را به عهده می گیرد ! D:

.

.

.

_ زندگیتون عاری از درد ؛

 با آرزوی «آرامش » 

از آخرین پیامایی که دریافت کردم ...

.

.

.

« سلام زن دایى حا لت خو ب است دلم برات یک ذره شده دوستت دارم إلهام  »


مدت زیادی طول کشید تا اینکه درک کردم ...

دیگران در تحلیل رفتارم ،

_ درست برعکس من _

به ریشه ها و علت ها توجهی ندارن !

و من هنوزم که هنوزه ،

انتظار بیهوده می کشم ... 



_____________________________________________

پی‌‌ نوشت :

از دست مردم به هر کجای دنیا که بگریزی ،

باز پیدایت می کنند !

اگر زمانی خواستی گم بشوی ... جوری که هیچ کسی تو را پیدا نکند ، 

در خودت فرو برو !

سکوت کن ...

مردم به تنها جایی که برای پیدا کردنت سر نمی زنند ، درون یکدیگر است ...

آدم ها درون خودشان از تنهایی می پوسند ... گم می شوند ... می میرند ... !

« ناشناس »

از مناسبتای خاص اخیر اینکه ...

نهم شهریور روز اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص بود 

ده شهریور تولد بابام ...

 _ من و فاطیما به پیشنهاد خودش و مامانم کیک و شیرینی پختیم _

یازده شهریور ماهگرد پیوندمون بود و من و همسرم مشهد الرضا بودیم

و بالاخره امروز سیزدهم شهریور ...

تولد نزدیک ترین و دلسوزترین دوستم « فاطیما » ؛

و  البته سالگرد « ازدواج پدر و مادرم » که امسال مصادف شده با سالگرد ازدواج « حضرت فاطمه (س ) و حضرت علی ( ع ) » ...




______________________________________

پی نوشت :

شاید شهریوریا آدمای خیلی منطقی ای نباشن ،

ولی طبق منطق زندگی خودشون عمل میکنن !!

درست مثل پدرم ،

آذرباد

و فاطیما ...

مشهد الرضا

سلام

همین الان مشهدم ( هتل TIYANA )

و انشالله فردا صبح حرم 

.

.

.

بیزارم از بی اعتمادی ...

.

.

.

نسبت به کسایی که لیاقت اعتمادو دارن ...



________________________________________

و ما همچنان ،

چوب گرگ نبودنمان را میخوریم ...

رستم نیز هم ...

.

.

.

ای دلم گریه مکن

سهراب شو

 خواهد چشید

طعم تلخ 

نوش داروی تو رستم نیز هم ...


____________________________________

دلگیرم

بیشتر از چیزی که به نظر میرسه ...

میرم « بخوابم » 

.

.

.


صرفا جهت اطلاع !

.

.

.

سلام ...

خواستم بگم من اخیرا

با وجود تغییرات غیر منتظره توی زندگیم ،

 از نظر روابطم با دوستان ،

هیچ تغییری نکردم و هر روز هم فاطیما رو میبینم ...



_____________________________________________

دوستان من بعد نیاز به ملاحظه کاری نیست ...

شما هم مث من ...

.

.

.

وقتی چیزی آزارتون میده و کاری از دستتون بر نمیاد ...

میگیرین میخوابین ?

منظورم اینه که به خوابیدن گرایش پیدا می کنین ?


___________________________________________

هیچ دلیلی برای بخشیدن عامل  ناراحتیام

وجود نداره ...

و این ریشه ها و ناراحتی ها ،

 " تا جایی که نمیدونم " 

با من میمونه ...

و منو آزار میده !

کی به کیه ... 



هیچکس نمیدونه ولی ...

.

.

.

بعضی مواقع ،

وقتی تو حرفام روی جنبه های مثبت چیزی تأکید میکنم 

میخوام به خودم تلقین کنم که آره ؛ فلان چیز واقعا خوبه !

واسه همینم هست که وقتی گله می کنم ... میگن « تو که قبلا یه چی دیگه میگفتی » ... !

و به این ترتیب ،

« من » ... !

 با دستای خودم

 حق « اعتراضات » احتمالی آینده رو ،

از خودم سلب کردم ...

پس :

حنا !

مراقب باش !

راهای دیگه رو‌ هم امتحان کن ...


________________________________________

با وفا خواندمت از عمد که تغییر کنی ؛

گاه در عشق نیاز است به « تلقین کردن » !