مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

شهرزاد یا متین؛ مسئله این است

بابام داشت تلویزیون میدید داشتم رد میشدم چشمم افتاد به صفحه تلویزیون، یه لحظه شهرزاد کمال زاده رو متین ستوده دیدم گفتم: عه این، بابا این شبیه منه؟

نه  گذاشت نه برداشت گفت آره


فک کنم کلا همه شبیه منن :))


نظرات 3 + ارسال نظر
پاییزی چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 16:22 http://faslbefasl.blogsky.com

۲۰ آذرماه ۱۳۹۴ یه دختر به اسم hànna زیر یکی از پستام بهم پیام داده بود و من جوابشو داده بودم
بعد از ۶ سال گذرم به اون پیام و جوابش افتاد
اومدم وبلاگت و خوشحال شدم که دیدم هنوز فعالی چندتا پستت رو خوندم و خوشحالیم بیشتر شد
که متوجه شدم ازدواج کردی
حسی خوبی پیدا کردم و خواستم بگم خوشحالم که هستی ، که فعالی ، که خوبی
امیدوارم به پروژه کتاب خونیت رسیده باشی

سلام:)
ای جان واقعا؟
آره دیگه ولیم تو مجازی

جالب بود برام، مرسی که اومدی

ایزدی سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 13:17

به نظر منم شبیهشون نیستی

خوبه

Sh_ چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 02:39 http://txt21.blogsky.com

حس خوبی پیدا میکنم وقتی میام وبلاگ
با اینکه پل میکنیم و هر وقت یه اتفاقی افتاد و یادمون افتاد میایم مینویسیم
دوست من
موفق باشی و شاد

منو میگی؟ مرسی همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد