مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

اگه امروز یه ماشین عروس تو خیابون دیدین ....

.

.

.

مال قوم ماست ! :دی



____________________

داریم میریم بیرون 

این پست ادامه دارد

زنگ خطر :/

امروز عروسی داییمه ...

الان خونه مون کاروانسراست !

.

.

.

شارژ نتمونو از الان « پکیده » :| بدونید ! :|


آمار کلی وبلاگ
بازدید امروز
۴
بازدید این ماه
۴۶۴

کل بازدید
۱۷,۴۹۵
بازدید دیروز
۵۳

بازدید ماه گذشته
۵۷۱
تاریخ ساخت وبلاگ
پنج‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴

کل نظرات
۳۹۸
نظرات تایید شده
۳۹۸

نظرات در انتظار تایید
۰
کل یادداشتها
۴۵۵

یادداشتهای چرکنویس
۹۷
یادداشتهای زمانبندی شده
۰

یادداشتهای منتشر شده
۳۵۸
تعداد دسته ها
۰

تعداد تگها
۴۴۳

# جدید ترین آمار وبلاگ #

تعداد ورودی روزانه از موتورهای جستجو

تاریختعداد ورودی
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵۵
پنج‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵۵
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵۴
سه‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵۸
دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵۱۰
یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵۷
شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵۱۵

۱۳۲وّمین روز ...

سلام

امروز یازدهم آذرماه ،

چهارمین ماهگرد ازدواجمونه

و به عبارتی ۱۳۲مین روز محرمیتمون ...

شاید براتون جالب باشه اگه بگم ...

توی این مدت چهار ماهه ،

من و همسرم [ با ارفاق !! ] فقط ۲۹ روز در کنار هم وقت گذروندیم !

.

.

.

التماس دعا برای عاقبت بخیری :))

حاشا به غیرتشان !

یکی از فامیلای نزدیک همسرم  تو حرفاش گفت : « من به برادر شوهرمم دست میدم ! »

این قضیه کنجکاوی خاصی در من به وجود آورد و از اون جایی که روی این مسائل حساسم و اوایل ازدواجمون همسرم راجب عادی  بودن قضیه دست دادن بعضی فامیلای نزدیکش به بعضی دیگه گفته بود و من بدون اینکه نظرشو بپرسم ، فقط اظهار انزجار کرده بودم در موردش ...

قصد کردم  در اسرع وقت نظر همسرمم جویا شم !

پس تو فرصت مناسبی _ در ظاهر : کاملا بی طرف _ ازش پرسیدم : « نظرت راجب دست دادن به برادر شوهر چیه ? »

با اخم خاصی جواب داد : « کافیه امتحان کنی ... ! »

و اما عکس العمل من ،

 « لبخند » غرور آمیزم در تحسین غیرتمندی همسرم بود !

قبلا جایی خونده بودم :

« پاک دامنی یک مرد ،

به اندازه « غیرت » اوست ... »

امام علی ( علیه السلام ) 

« نهج البلاغه _ حکمت ۴۷ _


__________________________

بابت ذکر اشتباه منبع پوزش 



پارسال همین موقع ...

.

.

.

دانش آموز مدرسه بودیم ...

من که  نمیخوام به پارسال برگردم

.

.

.

شما چطور ؟