مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

۱۳۲وّمین روز ...

سلام

امروز یازدهم آذرماه ،

چهارمین ماهگرد ازدواجمونه

و به عبارتی ۱۳۲مین روز محرمیتمون ...

شاید براتون جالب باشه اگه بگم ...

توی این مدت چهار ماهه ،

من و همسرم [ با ارفاق !! ] فقط ۲۹ روز در کنار هم وقت گذروندیم !

.

.

.

التماس دعا برای عاقبت بخیری :))

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا جمعه 12 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 18:37

درود خانوم گل.
حالت خوبه؟
بازم بهت تبریک می گم. امیدوارم همیشه خوشحال و خوشبخت باشی.



وبلاگ بسیار زیبایی داری

سلام جانم ، ممنون
« بازم !؟ »
جسارتا فکر میکنم اولین باری باشه که با این اسم نظر میذارید و تبریک میگید !

مهسا شنبه 13 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 18:17

سلام حدث میزدم نشناسی

مهسا هستم. دختر دبیر ادبیاتتون. سال سوم و چهارم

اوه نه!!!
سلام مهسا خانوم !
چطوری ، خانم شجاعی خوبن ؟
باعث افتخارمه که اینجا نظر گذاشتین...
خیلی ممنونم
شرمنده از اینکه نشناختم ، آخه اخیرا یه نفر با اسم مشابه نظر گذاشته اینه که ذهنم منحرف شد ! D:
حتما سلام گرم منو به خانم شجاعی برسون
خوشحال شدم ، ممنونم
راستی نمیدونم چرا شماره ای که بهم دادین توی گوشیم ذخیره نشده ... میشه دوباره لطف کنی؟
راستی تو پستای بهمن ماه ، قضیه مسابقاتو نوشتم ... وقت داشتی بخونش

مهسا یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 18:44

سلام عزیزم . خوبن سلام می رسونن
ببخشید که از وقتی آدرس وبت رو دادی طول کشید تا بیام سرم خیلی شلوغه
سعی می کنم بازم بیام.

انشاا... تو مسابقه زندگی اول باشی

سلام جانم ، خواهش میکنم ، همین که اومدی خیلی لطف کردی و باعث افتخاره ... البته شرمنده از اینکه نوشته ها قابل نیست ...
شما هم حتما درگیر امتحانای مستمری !
قدمتون روی چشم و خیلی ممنون
عجب آرزویی ! بی دلیل نبوده که دختر خانم شجاعی و آقای ابراهیم زاده شدی ! ... ؛))
منم متقابلا این آرزو رو برای شما دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد