مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

بحث دنباله دار ...

امشب ،

یا بهتره بگم ... « دیشب » !

به مدت ۲ ساعت _ از ده و ربع تا تقریبا دوازده و ربع _ در حال صحبت و بحث تلفنی بودم ... 

۱ ساعت با تلفن ثابت ( تماس : از طرف مقابل ) و بقیه ش با گوشی موبایل !

بعد ۶۰ دقیقه مکالمه ، یهو بر اثر اصابت گوشی به گوش بنده ! تماس قطع شد ...

از اون جا که بحثمون دو طرفه بود با موبایل بنده خدا تماس گرفتم ...

بعد از تقریبا چهل دقیقه صحبت ، شارژم تموم شد و ایشون مجبور شد دوباره از گوشیش با من تماس بگیره و روز از نو ، روزی از نو ... که خدارو شکر بحثمون نتیجه داد و با خوبی و خوشی و البته شوخی مکالمه رو تموم کردیم ...

و حالا ،

یاد این تیکه از شعر آقای مشیری که میتونه مصداق بحث ما در قالبی ادبی باشه افتادم که میگه : 

« بانگ غوکان ؟

_ می توان نشنید !

یاوه گویی های جانکاه کلاغان ؟

_ می توان با آن مدارا کرد !

قصه هایی این چنین در گوش یکدیگر فروخواندند ...

# لاجرم از راه واماندند # ! »

.

.

.

همین الان ...

.

.

.

من و مامانم و رسول ،

همگی مون توی تلگرامیم :d

درود بر کسایی که ...

با وجود دیدن « ضعف غیر منتظره » آدم ،

بازم در کنارش میمونن ...

دوستی چنین افرادی قابل ستایشه


افرادی مثل نجمه که در بدترین شرایط ،

کمی بیشتر از سطح انتظارم ،

« همدلی » رو بجا آورد ...

و افسانه !

_ همکلاسی عزیزم _

دوست خوبی که نمیخوام هیچ وقت به رازداریش شک کنم ...

و همچنین آشناهای مجازی ،

_ که اگر نمیبینمشون _

خوشحال میشم خبر موفقیتاشونو بشنوم (گل)

انشالله روزی بتونم جبران کنم

.

.

.

خوشا من که شوق هزاران کندو با من است ...

سپاس

نگاهی دوباره به رویداد های قبل از فارغ التحصیلی

.

.

.

برای دنبال کردن مطالب مربوط به امتحانات و تجربیات سال آخر دبیرستان ، نگاهی به آرشیو سمت راست وبلاگ و به خصوص پست های بهمن تا اسفند ماه سال گذشته بندازید



مهدی :/

یکی تو تلگرام بهم پیام داده بود :

« سلام حنا خانم »

اسمشم مهدی بود !

یه لحظه فکر کردم شماره م از بین پستای رمزی وبلاگم هک شده !

جواب دادم میشه معرفی کنید ؟

 جواب نمیداد ؛

در صورتی که آنلاین بود ...

هنوز حواسم معطوف حدس اولیه م بود که فهمیدم شماره اکانتم مال مامانمه !

چند دقیقه بعد ،

پیاما بالاخره تیک خورد ...

جواب داد :

« زهرا ایزدی ام » ...

بهترین مطلب وبلاگ ، از نظر شما ؟

سلام

تقریبا از اولین روزی که این وبلاگ ساخته شد ،

بودن کسایی که آدرس وبلاگو داشتن

و از یه مدت به بعد ،

بازدیدای دائمی شروع شد

بر اساس تصمیمی نه چندان یهویی !! تصمیم گرفتن این پستو ارسال کنم و در صورت وجود توافق نظر توی انتخاب ،

با کمک شما دوستان ،

بهترین مطلب یا مورد پسند ترین مطالب وبلاگو انتخاب کنم

بعد از این کار ، که میدونم ممکنه مقداری طول بکشه ،

مطالب انتخاب شده در قالب یک پست ثبت میشه

.

.

.

پیشاپیش ممنون 

.

.

.

منتظر نظراتتون هستم