مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

بهترین مطلب وبلاگ ، از نظر شما ؟

سلام

تقریبا از اولین روزی که این وبلاگ ساخته شد ،

بودن کسایی که آدرس وبلاگو داشتن

و از یه مدت به بعد ،

بازدیدای دائمی شروع شد

بر اساس تصمیمی نه چندان یهویی !! تصمیم گرفتن این پستو ارسال کنم و در صورت وجود توافق نظر توی انتخاب ،

با کمک شما دوستان ،

بهترین مطلب یا مورد پسند ترین مطالب وبلاگو انتخاب کنم

بعد از این کار ، که میدونم ممکنه مقداری طول بکشه ،

مطالب انتخاب شده در قالب یک پست ثبت میشه

.

.

.

پیشاپیش ممنون 

.

.

.

منتظر نظراتتون هستم

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 23:17

بهترین مطالب ... مطالب رمز دار


سلام علیکم !
کیف حالکم?
خیلی ممنون از اینکه سر زدید و ممنون تر بخاطر وقتی که روی نوشتن کامنت قبلی گذاشتید
آدرس اون یکی وبتون چی بود؟

سعید پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 14:04 http://00certopert00.blogfa.com

سلام
ببخشید یادم رفت ادرسو بذارم

سلام ممنون

سعید جمعه 5 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:13 http://00certopert00.blogfa.com

نهایت اعتماد و امید پدرم به من !

یکی از بهترین پست هایی که تو وبلاگتون دیدم
خودتون یک بار دیگه بخونید
..........
.. من و فاطیما
شرح واقعه بسیااااااار جذابه
..........
# سالگرد ازدواجت مبارک #
اینم خوب بود .........
...........
من انتخاب نکردم ( ریشه یابی وسواس فکری ـ عملی )
ابنم جزو عالی ها بود هر چند قبلا نخونده بودمش چون زیاد بود ولی الان ماشالله وقت زیاده
...

بقیش رو در یک نظر دیگه و روز دیگه خواهم گفت


خدانگهدار

دیگه داشتم ناامید می شدم از این پست و لطف بازدید کننده ها !
بخاطر وقتی که روی مطالعه مجدد مطالب گذاشتید و همچنین حسن نظرتون سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد