مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

یه چی بگم شاخ دربیارین ؟ ( منکه سوختم :| )

بچه ها من امشب ساعت شیش پیاده داشتم میرفتم خونه پدربزرگم که رسیدم دم در مدرسه الزهرا ......

در کمال تعجب دیدم درش بازه!!

سرمو کردم تو دیدم لامپ کلاس دوم انسانی ( کلاس بعد از نمازخونه ) و لامپ سرویسای بهداشتی روشنه :/

یکم صبر کردم تا بفهمم جریان چیه 

و اما چیزایی که دستگیرم شد :

کلاس فیزیک ...

برای بچه های کنکوری  امسال ...

اونم با دبیر مرد :| :|

فرزانه؟؟ :|

بچه ها؟ :|

 چی واسه گفتن دارین؟ :|

منکه سوختم! -_-

به اسما

سلام

خوبی اسما؟

خانواده خوبن ؟

نگرانت شدم اتفاقی که خدایی نکرده نیفتاده؟


#زلزله

#خوزستان

#شوش

ب اسما

سلام دوستم !

شرمنده

گوشیم مورد داره پیامام ارسال نمیشه ...

درباره اون موضوع فعلا خبر خوش یا خاصی ندارم

البته یه اقداماتی هم انجام دادم ولی جوابی نگرفتم ...

شاید این هفته برم خونمون

ماجرای آشنایی من و همسرم _ پارت سوم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

نودل :/

دیشب با دو تا از هم اتاقیا رفته بودیم پیاده روی ، برگشتنی رفتیم فروشگاه تعاونی..یه جورایی از شیر مرغ تا جون آدمیزاد اونجا فروخته میشد!!

تو فروشگاه چرخ دستی بدست چرخ زدیم و خرید کردیم

آخرای خریدامون بود که تو یکی از قفسه ها نودل دیدم.

یکی از بسته هارو برداشتم و به بچه ها نشون دادم

محبوبه گفت من از اینا استفاده کردم ، خوشمزه ست.

از ماکارانی ه‍م بیشتر دوسشون دارم

با تایید محبوبه ، از هر نوع نودل یه دونه برداشتم ، راضیه هم دو تا برداشت

و حساب من جمعا شد چهل تومن! :/

دیشب که تا سه با بچه ها بازی کردیم و تا ظهر بیهوش بودیم

ظهرم که بیدار شدیم هرکس برای خودش غذا درست کرد

منم نودل گذاشتم .....

بعد از چند دقیقه حاضر شد ؛

ولی خیلی شور بود!

بعد از خوردن غذا ، وقتی به محبوبه جریانو گفتم ، گفت تا حالا همچین چیزی ندیدم ؛ اخه ما تو خونه خودمون مایه شو درست میکنیم!


نکته آموزشی : #نودل_نخرید!

نکته اخلاقی : #به_هیچکس_اعتماد_نکنید!


ماجرای آشنایی من و همسرم _ پارت دوم (رمز قبلی)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

احساس میکنم ...

در مورد دانشگاه ، 

یکم انتقادی تر بودم ...

شایدم عادت کردم نمیدونم ...

و الان مشکلات کمتر شده

البته من اخیرا یه هفته دانشگاه نبودم .

بگذریم

از آواتار هام راضی هستید ؟