مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

شهرزاد یا متین؛ مسئله این است

بابام داشت تلویزیون میدید داشتم رد میشدم چشمم افتاد به صفحه تلویزیون، یه لحظه شهرزاد کمال زاده رو متین ستوده دیدم گفتم: عه این، بابا این شبیه منه؟

نه  گذاشت نه برداشت گفت آره


فک کنم کلا همه شبیه منن :))


نُه ماهه هیچ غزل یا شعری نگفته بودم

.

.

.

فقط گاهی چیزی به ذهنم میومد که یا یادداشت میکردم  یا آگاهانه از فکرم بیرون میکردم 

و علتش؟

اینکه چرا باید همسرم سر یکی از بحثامون باید از گروهی که بنده شعرامو توش منتشر میکردم، با این تفکر که دلم نمی‌خواد تو گروه باشه یا هرچی، ترک گروه کنه؟ 

بله و اینگونه بود که خودمم بر خلاف علاقم لفت د گروپ کردم و فعالیتمو از پس پرده ادامه دادم



باشگاه رفتن فقط اونجا که..

دوستای باشگاهتو با لباس بیرون نمیشناسی:))

باشگاه

باشگاه رفتن فقط اونجا که از پله ها میای پایین و درو باز میکنی و هم  زماناحساس می‌کنی  وارد پارتی شبانه شدی:))


- البته الان آهنگای ریمیکس شدۀ  ایرانی میذارن!