مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

و نهایتا شروع زندگی خوابگاهی ...

سلام دوستان 

حالتون چطوره ؟

بدی _ خوبی دیدین حلال کنید

فردا میرم خوابگاه

خدا یار و نگهدارتون

و بالاخره ... قضیه کنکور به کجا ختم شد ؟ (اولین کاربری)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

و بالاخره خرید ها شروع شد!

.

.

.

امروز یه جامدادی و یه خودکار خریدم

برای شروع خوبه نه ؟


از اینکه امسال میرم دانشگاه خیلی خوشحالم (رمز:رمز قبلی)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

بس که صدا نزدی اسمم را ...

.

.

.

«جانمی» که برایت کنار گذاشته بودم

گندید ...

انقدر صدام نزدی ... باهام حرف نزدی

که رابطه مونو سرما زد 

انقدری که حتی وقتی مخاطبت منم

.

.

بازم شک میکنم .



تا جایی که یادمه ...

فقط یکی از دوستام هست که لپاش قابلیت «چال شدن»دارن!

و اون شخص کسی نیست جز :

... فاطیما 

دوستم تولدت مبارک



اینجانب من .... (متن شخصی آخرین آواتارم)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یه سوال تخصصی در مورد کنکور هنر

سلام بچه ها

حرفای خانم خزایی نگرانم کرده

می گفت برای دانشگاه فرهنگیان هنر باید آزمون عملی بدی

ولی به من گفته بودن لازم نیست.

برای فرهنگیان تهران _ رشته ارتباط تصویری از زیر گروه یک ، انتخاب رشته کردم

آیا آزمون عملی لازمه؟ 

آیا این رشته از انتخاب رشته برام محاسبه میشه؟

رتبه م : ۳۷۷ زیر گروه یک

لطفا جواب بدید

6/10 _ تولد بابا

سلام از پارک مادر آپدیت میکنم D:

امشب سالگرد اولین ماهگرد ازدواجمونه (خخخ)

و امروز تولد 47 سالگی بابا بود ...

پارسال همین موقع داشتیم با فاطیما شیرینی گردویی و کیک می پختیم تا بابا رو سورپرایز کنیم !

و فردا صبحش خیلی یهویی عازم مشهد شدیم :)

از اون روز به بعد بود که نسبت به همسرم احساس وا*بستگی کردم

چه سال سختی بود 

_____________________

اسما پیشوازم خوبه؟

اول بخاطر حرف تو 

 بعد بخاطر گزینش عوضش کردم

چطوره؟

پیام ندادی منتظر بودم.

من برگشتم ( رمز : مولتی یوزر فرومم )

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

به : هستی

سلام

هستی جواب کامنتی که گفتی تایید نکنو تو جواب آخرین نظرت گذاشتم

انشالله که موفق باشی