مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

6/10 _ تولد بابا

سلام از پارک مادر آپدیت میکنم D:

امشب سالگرد اولین ماهگرد ازدواجمونه (خخخ)

و امروز تولد 47 سالگی بابا بود ...

پارسال همین موقع داشتیم با فاطیما شیرینی گردویی و کیک می پختیم تا بابا رو سورپرایز کنیم !

و فردا صبحش خیلی یهویی عازم مشهد شدیم :)

از اون روز به بعد بود که نسبت به همسرم احساس وا*بستگی کردم

چه سال سختی بود 

_____________________

اسما پیشوازم خوبه؟

اول بخاطر حرف تو 

 بعد بخاطر گزینش عوضش کردم

چطوره؟

پیام ندادی منتظر بودم.

نظرات 1 + ارسال نظر
اسما یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 12:07

سلام حنا
زنگ نزدم خب:D
درواقع تازه این پست رو دیدم
در واقع تقریبا بعد از سه هفته انلایم شدم:D

سلام جانم
چرا دیگه
ینی متوجه نشدی؟
دفعه قبل..
که اینطور
این نتایجم نیومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد