مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

انقد تلویزیون فیلمای تکراری میذاره ...

.

.

.

فیلماش خش نمیشه؟؟ 

#آی_فیلم

#دلنوازان 

...

غم دل با تو نگفتم
که دلت شاد شود
شهر ویران شدۀ
فکر و خیال ِ دلت آباد شود
تو که نزدیک ترینی
تو ببین
که چه ها رفت
 از سوی تو بر من
منِ افسردۀ بی حالِ
از دست تو داغان
من دگر شاد نباشم
که مرا دل شده سرگشته و 

آزرده و حیران

.

.

.

ادامه شو نمیذارم

این شعر مناسبتی و در اوج شوک و ناراحتی گفته شده

شبا تب میکنم ...

.

.

.

نقدا حلال کنید تا ببینیم چی میشه

خوبی کرونا این بود که ...

.

.

.

دیگه هیچکس وسواسی هارو سرزنش نمیکنه :)


همونقدر که شما الان دارید نسبت به شستن دست هاتون احساس اجبار میکنید اونا چند برابرشو دارن و کنترلی هم روش ندارن! پس باهاشون مهربون باشین تا بتونن تغییر کنن:)

بعضی وقتا انقدر متواضع میشم

.

.

.

که حال خودم از خودم بهم میخوره!