مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

هیچکس نمیدونه ولی ...

.

.

.

بعضی مواقع ،

وقتی تو حرفام روی جنبه های مثبت چیزی تأکید میکنم 

میخوام به خودم تلقین کنم که آره ؛ فلان چیز واقعا خوبه !

واسه همینم هست که وقتی گله می کنم ... میگن « تو که قبلا یه چی دیگه میگفتی » ... !

و به این ترتیب ،

« من » ... !

 با دستای خودم

 حق « اعتراضات » احتمالی آینده رو ،

از خودم سلب کردم ...

پس :

حنا !

مراقب باش !

راهای دیگه رو‌ هم امتحان کن ...


________________________________________

با وفا خواندمت از عمد که تغییر کنی ؛

گاه در عشق نیاز است به « تلقین کردن » !


نظرات 1 + ارسال نظر
گروه نرم افزاری رباتیک سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 22:35 http://robat1395.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
خیلی خوشحال میشیم به وبلاگ ما سر بزنید و با شما تبادل لینک داشته باشیم

سلام
خیلی متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد