مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

رتبه م چند شد ؟

این سوال فعلا فقط به صورت آنلاین جواب داده میشه !



شاید به زودی علنی شد

بعضیا نمیپرسن …

فعلا فقط اینکه :

فرهنگیان مجاز شدم …

نظرات 10 + ارسال نظر
اسما چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 19:25

بسلامتی...

منم دعا کن...هنوز هیچی نشده مقایسه ها شروع شد
من و یکی از فامیلا..

سلام
تحویل نگیر ...
اسما گویا پست اطلاعیه مهمو نخوندی …

اسما چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 21:34

وقتی از جانل تمام اطرافیان،خانواده و فامیل و غریبه ک آشنا باشه....

نه نخوندم
چرا دروغ،چهاررقم آخر شماره تو حفظ نیستم

درک میکنم ولی
من تو موقعیتی بمراتب بدتر از تو بودم
حداقل بهت توجه دارن !
۱۵۱۱
رتبه کنکورم:۱۹۹۰

اسما چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 21:36

نیاز به صحبت کردن دارم
ولی مطلقا هیچکس نیس که بفهمه
التماس دعای خیلی زیاد

من هستم …
منم همینطور …

اسما چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 23:06

بله توجه دارن ولی انتظار فوق العاده زیادی دارن
رتبه دورقمی میخوان...هه

رتبه ت خوب شده که...یه جوری گفتی فککردم....

ممنون

...

اسما پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 00:03

میدونم بگم بریم پشتیبانی
میگی نمیشه:D
نمیگم که نه نشنوم

چرا نشه ...
وقتم آزاده تا شنبه

مسافر امام رضا پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 00:17

سلام.
مبارکتون باشه ان شاء الله.
ظاهراً طبق اون چیزی که من برداشت کردم، نتیجه کنکورتون خیلی خوب شده و از نتیجه راضی و خوشحال هستید! و حتماً امسال، وارد دانشگاه خواهید شد.
ان شاءالله موفق باشید.
خداروشکر که بعد این همه فراز و نشیب و مسائل مختلف، به یک سـاحل آرامـشی رسیدید... و این همون آیه قرآنه که می فرماید ان مع العسر یسرا.
دعا بفرمائید.

سلام
ساحل آرامش ...
محتاجیم برادرم ...
محتاج ...
رتبه م تو منطقه : 1990

اسما پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:42

جمعه شب...:) ♥

اسما جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 00:21

شنبه جشن عقد خانوادگی فاطمه س
میشناسی که؟
خیلی خوشحالم...

چه خوب ...
اسما قصد مشهد اومدن نداری یه وقت ؟
منتظرت نمونم یکشنبه شب ؟

اسما جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:14

داشته باشم هم نمیشه:)
الان هستی؟اگه هستی امشب بریم...

سلام هستم
نه بیا بذاریمش واسه فردا شب ...
آخه خودم و خودتو میشناسم !! D;
تا فرداشب _ ۹تا ۱۱ شب خدانگهدار دوستم ...

اسما جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:27

اخه فردا شب اونم نه تایازده من نیستم...:)
باشه...خدانگهدار...

پس ،
فرداشب زودتر تشریف بیار ؛)
آخه فرداشبو بزورم که شده باید زودتر بخوابم
برای پوستم توصیه شده :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد