مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

اسما بیخیال پشتیبانی و اتفاقای تلخ..

بگیریم بخوابیم.....!


_________________________

پی نوشت :

فکر کنم بیهوش شدی :/

نظرات 7 + ارسال نظر
اسما شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:44

من خوابم نمیاد
ولی اگه فکر میکنی....
باشه بخوابیم...

اسما شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 23:53

6 خوابیدم
و 4عصر بیدار شدم:|
بعدش باشگاه
اگه هم خدا بخواد بعدش درس:/
شرمنده امشب نمیتونم بیام
قرار بود ی درس زمین و ی درس فیزیک بخونم
ک هیچکدوم رو نخوندم

سلام خوبی؟
خب خیلی خوابیدی!من دوازده بیدار شدم
دو سه روزه دوازده بیدار میشم
قبل از اون هفت _ هشت صبح

اسما دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 23:00

س لام
ممنون تو خوبی؟
کلا خوابم بهم ریخته....مثل ادمیزاد نمیخوابم

حانیه پاشو برو باشگاه اگه میتونی...دو هفته برو خودت میفهمی واسه چی میگم
حداقل خودمون خودمونو شاد کنیم

و دعا کن من زمین و فیزیک رو تموم کنم
دو روزه از صبح مهمون داریم:/
اخر هفته هم یحتمل دو روز اهواز:/

سلام خانمی:)
امشب سالگرد لباس عروس پوشیدنمه
ولی من بی حس بی حس نسبت به این روز .....
انشالله که تموم میشه ولی مگه چجوری میخونی که الان...؟!
اسما بعد اینکه انتخاب رشته کردم بهتره باهات صحبت کنم.
در مورد باشگاهم مم از نظر بهداشتی و اخلاقی این محیطا رو نمیپسندم اسما
قبلا ذوش فکر کردم ولی بنظرم پیش نمیاد
مگه اینکه بعد ها با فاطیما برم
ولی بازم وقتی دیدمت راجبش بهم بگو شما که تجربه شو داری

اسما سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 00:46

لباس عروس پوشیدن؟!منظورت عقد کردنه؟
واسه امتحان نهایی میخونم ولی هیچی حالیم نیست
باشه
مجبور نیستی هرباشگاهی بری،برو چندجا محیطش رو ببین،ببین کجا رو میپسندی،ورزشی هم نرو که مرحله مرحله باشه،پیلاتس ایروبیک یوگا یا حتی بدنسازی


تا چندروز پیش از شدت بیکاری نمیدونستن چیکار کنم
13قسمت عاشقانه رو توی24ساعت دیدم
در این حد بیکار
هری پاتر رو واسه بار صدهزارم دیدم

بعد الان وقت سرخاروندن هم ندارم:/

فیلمایی که من ازشون بدم میادو میگیری میبینی؟:|
چه همه امکانات دارین شما.
منظور منم همون ایروبیک بود
البته منکه جونی برام نمونده اسما ، برم همینم آب کنم؟!
منظورم از لباس عروس جشنمون تو تالار بود دو هفته بعد عقد
اینجا اینجوریه!
واسه ایروبیکم اگه خواستم برم ازت مشورت میگیرم حتما
مچکر بابت پیشنهادت

اسما سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 20:33

از عاشقانه متنفرم ولی شیفته هری پاتر:/
ورزش صرفا برای لاغر شدن نیست ها:/برای چاق شدن هم هست:/بستگی داره چقد قبل و بعدش بخوری:/

آهان...

خواهش

که این طور
من یکی دو هفته س فقط برای زنده موندن غذا میخورم اسما!
پس فراموشش کنD:
طفلی معده م

اسما چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:54

یادته قبلا بهت میگفتم چاقی و این حرفا؟:D
الان جابه جا شدیم فکر کنم:/
هرچند توی این3هفته من هم اساسی وزن کم کردم:/

از جمله عقاید جدیدم:غذا خوردن یکی از بالاترین لذت های دنیاییه:D

آره ولی در اصل چاقالومون تو بودی!
حتی یادمه راجب خودت چی گفتی که اینجا نمیتونم بگم
خب الان چند کیلویی؟
من باید۵۵_۵۴باشم
کافیه ساعدمو ببینی!!

اسما چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 21:41

جور دیگه حساب کنیم اسکلت بودم:D
47 بودم
قبل کنکور رسیدم 67://
الان خدا بخواد اومدم زیر 60 ولی هنوز خودمو وزن نکردم=))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد