مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

فاطیما هم گواهینامه گرفت !

.

.

.

دیشب بهم گفت ؛ 

# مبارکش باشه !

این دومین شخصیه که تشویق میکنم برای گواهینامه اقدام کنه

در حالیکه خودم همچنان اندر پس یک کوچه ام :|

یادتونه پارسال روز تولد هجده سالگیم رفتم برای ثبت نام ؟

بعد تموم شدن کلاسا هفته اول برای امتحان نرفتم

و هفته دوم ....

  ازدواج کردم :|


____________

فوقع ما وقع !

نظرات 1 + ارسال نظر
هستی یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:54

درود بر شما بانو
یه سوال رانندگی کردن رو دوست داری ؟ می دونم خیلی بی ربطه (شاید از نظر من) ولی خوب دیگه.........

سلام همچنین
نه بی ربط نیست
علاقه ندارم و نداشتم ولی میخواستم گواهینامه داشته باشم
الان واقعا به هیچی علاقه ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد