مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

ساعت پنج عصر !

21 روز قبل

ابد و 1 روز 

.

.

.

از کدوم موقع اسم فیلما اینجوری شد؟!

سلایق نویسنده ها چقد شبیه هم شده عصن همینجور آدمو جذب خودشون میکنه و این اشاره داره به تاثیر اسم بر جذابیت :|

اسمایی که من برای کتابای نانوشته م انتخاب کردم اینجوری نیست! بنظرم اسمی که تخیل آدمو درگیر کنه و در انسان عاطفه ایجاد کنه بیشتر از چنین اسمایی نویسنده رو به مقصودش نزدیک میکنه 

نظر شما چیه؟



نظرات 2 + ارسال نظر
فرزانه دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:32

تفلدمممممم مبارکاولین نفرم ک ب خودم تبریک گفتم

عه؟؟؟؟؟
پارسال که زودتر جشن گرفته بودی ناقلا آخه تولدت من دعوت بودم در حالیکه بیست و سوم پارسال شب جشن عقد من بود
به هرحال مبارک باشه

فرزانه سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:18

ن پارسال دو روز زودتر تولد گرفتممرسیییییییییییی

هوم...!که اینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد