مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

احساس ضعف

.

.

.

به طرز نا امید کننده ای احساس کمبود اعتماد به نفس دارم :(

میدونین ؟ احساس کسیو دارم که احساساتش هیچوقت سیراب نشده

البته سردی هوا تو بوجود اومدن این احساس بی تاثیر نیست

زمستون فصل بلغمه ؛ این خلط سرکش!

)((مراقب خودتون و قلبای گرمتون باشین ))(

نظرات 1 + ارسال نظر
Saeed شنبه 7 دی‌ماه سال 1398 ساعت 21:02

حس میکنم زیادی توی طب سنتی غرق شدین....

من طب سنتی و خیلی چیزای طب نوین رو قبول ندارم
چیزی که من بهش علاقه دارم طب اسلامی و مزاج شناسی هست
در اینکه من غرق شدم که شکی نیست ! ولی مسئله اینه که واقعا حرفایی که اینجا می نویسم رو قبول دارم.در واقع دارم روزها و شب ها با این علم زندگی میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد