مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

رمان های Sober ( نشاط )

نمیتونم رمانای Sober که سعیده سوم دبیرستان که بودیم برام اضافه بر سازمان تو فلش ریخته بودو فراموش کنم . شهریور ۴تا رمان از این نویسنده خوندم و بسیار تجربۀ جالبی بود در نوع خودش . اونم برای منی که هیچوقت از طرفدارای رمان ژانر ترسناک نبودم

شما هم اگه علاقه به دنیا و موجودات ماورائی دارید پیشنهاد میکنم رمان های این نویسنده رو بخونید 

و اما ۴ رمانی که از این نویسنده خوندم :

پسران بد

هیچکسان۱

هیچکسان۲ ( دژاسو )

هیچکسان ۳ ( حقیقت رمانتیک قتل )

از بین این مجموعه رمان که موضوع به هم مرتبطی داره پسران بد رو دوست نداشتم و با اینکه باید اول میخوندمش تا بتونم ماهیت دو تا شخصیتای جدید دژاسو رو درک کنم گذاشتم آخر از همه خوندم

هیچکسان۱ اصلا باعث ترسم نشد! و بیشترشو تو لپتاپ خوندم

دژاسو ولی جالب تر و دوست داشتنی تر از بقیه بود برام و هیچکسان۳ حقیقتا راز آلود و ترسناک بود خصوصا که تو تاریکی هم میخوندمش:))

هنوزم وقتی گاهی وقتا یاد این رمانا می افتم لبخند میزنم! و بذارید صادقانه بگم : اگه مسئله ترس از کمد دیواری اتاقم (!) و خوابیدن تو تاریکی و اینا نبود بدم نمیومد رمان دیگه ای از این نویسنده یا نویسنده های دیگه با موضوع مشابه دانلود کنم و بخونم ؛)











پی نوشت مهمممم:

گفته بودن خبر بدم کی این رمان تموم میشه

این رمان احتمالا تو روزهای آتی  منتشر میشه

ویرایشش جمعه همین هفته تموم میشه

هزینه خرید این فایل از هیچکسان که فایل آخر هم هست ۲۵هزار تومنه

نظرات 103 + ارسال نظر
نشاط یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 23:10 http://sober-art.blogfa.com

ممنون که خوندی شون

باورم نمیشه خدایی خودتونید؟ :)))))))))))
چرا نظرات وبلاگتون رو‌بستید؟من تو اینستا هم درموردتون خوندم.خدایی لذت بردم از رماناتون.یه حس لطیفی توشون جریان داشت.بازم بنویسید :) جلد پنجم رو نمی نویسید؟
خیلی خوشحال و‌ البته متعحب شدم:)ممنون از اینکه نظر گذاشتید

نشاط چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 22:53 http://sober-art.blogfa.com

نظراتم بسته ست چون بیشتر نظر منفی می گیرم
خوشحالم که لذت بردی

میشه لطفا رمزتو برام بذاری؟ممنون که دوباره سر زدی

سمیه سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 20:47

جلد ششم؟؟؟ تا جایی که من پنج سال پیش رمان هیچ کسان رو خوندم سه جلد فقط داشت
یعنی من، اونـم مــن که خدایی بعیده همچین چیزی

سلام
اگه جلد اولو پسران بد در نظر بگیریم این آخری میشه جلد پنجم
جلد اول پسران بد
جلد دوم هیچ‌کسان
جلد سوم دژاسو
چهارم حقیقت رمانتیک قتل
و پنجم ، ریونیز که در حال تایپ هست

مائده سعیدی یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 15:13

یه روز داشتیم جرئت حقیقت با دوستام بازی می کردیم..بعد یکی از دوستار خیلی صمیمی ام گفت منو بیشتر دوست داری یا نشاط..منم گفتم نشاط جونم..نشاط عزیز هرجا هستی طرف بیستون نیا..یه دختر با آر پی جی منتظرته..ای کاش بدونی چقدر دوست داریم..حتی اگه رمز پست ها رو بر نداری

:)))))
دیگه فک کنم با این حرفت برداره:)
[ای کاش فرجی شود]



پی نوشت:
ایمیل خانم مائده:
maeedehsaeed089954@gmail.com
سوبر خانم لطف کن اگه اینجارو میخونی رمز پستاتو برای این دوستمون بفرس:)
[مائده رمزو گرفتی واسه منم بفرس]

مائده سعیدی پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 15:57

عزیز دلم هر جا باشه برای من عزیزه..در ضمن خانم نشاط ایمیل منو داره..

:)

مائده سعیدی پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 16:02

خانم نشاط ایمیل من رو داره

ماهان شنبه 19 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 19:30

سلام خانم نشاط یا همونsober من واقعا با رمان شما حال کردم دوست ندارم نظر بدم که با داستان چیکار میکنی و سر بهراد چه بلایی میاد من دو خواهش دارم
۱. اگه به یه کارگردان بدین که این رمان فیلمشو درست کنه عالی میشه
۲. با هیچکسان چهار هرکاری کردی کردی فقط بعد از تموم شدنش تو یه وبسایت بذار دانلودش کنیم من از شما رمز هم نمیخوام فقط بذارش ممنون که اینو خوندی

:))
جالب بود

azin جمعه 2 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 12:46

من عاشق رمانشون شدم
چطوری میتونم با نویسندشون در ارتباط باشم و اثار دیگشون رو بخونم؟

سلام
ایمیل: neshat_b@ymail.com
سایت: http://sober-art.blogfa.co
بعد اینکه این پیامو دیدید بگید که پاکش کنم.خانم سوبر روی این چیزا حساس هستن

Zahra farhadi چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 16:21

سلام بچه ها ممنونم که از نشاط طرفداری میکنید نشاط بخاطره اینکه دو نفر از مجله هیتلن رمانش رو دزدین و بخاطره اینکه مخاطب هاش کمه نمیخواد جلد چهارم هیچکسان رو بنویسه ولی منننن الان دقیقا یه هفتس تو ایمیل باهاش صحبت میکنم و تا حد خیلیییییییییی کمی راضیش کردم لطفا کمک کنید نشاط داره مینویسه اما میگه80٪منتشر نمیشه لطفا کمک کنید باهم راضیش کنیم من هر کاری میکنم مخاطباش بره بالا الانم تو همه سایتا دارم ازش میگم خواهشا شماهم کمک کنید و اگه میشه وب سایت نشاط رو بهم بگین میخوام واقعا ببینم طرفداراش کمه یا اون اینطوری فکر میکنه ممنون.

چرا بازدید نداشته باشه ؟مگه طرفدارای این رمان کم هستن
نشاط مطمئن باشه که ادامه بده مثل کامنت دهنده های این پست طرفداراش پیدا میشن




پی نوشت:
پیغامی که گذاشته بودی رو دیدم
فعلا از همین صفحه میتونن وبلاگ نشاط رو دوستان پیدا کنن ولی رمز مطالب رو از کجا باید بگیریم؟
اگهرمز وب قبلی سوبر هست من نمیدونم
پس اومدی لطفا رمز مطالب رو بذار

ارز چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 16:48

سوبر جون جلد بعدیو بذار خواهشا

داره منتشرر می‌کنه تو وبلاگش
ولی خب منم رمز مطالبشو ندارم

طرفدار نشاط چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 18:09

دوستان یکم همت کنیم ریونیز هم منتشر میشه...
Soberart.blog.com
سر بزنید و دریابید...

شادی پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 15:28

جوین شین...کانال نشاط بهروان فر...
@sober_dark_art
بشیم ۲۰۰۰ نفر گفت هیچ کسان رو میذاره...باور نمی کنین برین وبلاگشو نگاه کنین...
قراره هیچ کسان بعد از ۸ سال منتشر شه..
کمک کنین...فکر می کنه طرفدار نداره..
بیایین نشون بدیم که طرفداراش ۲۰۰۰ تا هستن..مرسی

M جمعه 9 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 10:48

بچه ها میتونین برین توی کانال نشاط عضو بشید..اگ اعضا به دو هزار رسید جلد۴ رو میذاره..
@sober_dark_art

نشاط بخدا که طرفدارات بالاس حالا چون چنتا هیتر حسود احمق اومدن چرند گفتن دلیل نمیشه کههه..‌الان کدوم رمانی میشناسی که بعد اینهمهههه سال انقد اسمش برده بشه همه جا...بخدا که هیچکسان خاصه اصلا زندگیه منن اینا...برای این صبرو انتظار طرفدارا هم که شده بذار

صفحه اصلی وبلاگو ببین

Booby یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 18:42 http://Badgirllgbt

ی ایمیل از خانوم سابر بود می خواستم بپرسم الانم همونه؟

اگر راه ارتباط با ایشون هست بگید

Salam
Email :
neshat_b@ymail.com

Weblog :
http://sober-art.blogfa.com

کانال ریونیز : (جلد۴هیچکسان) و رمانای دیگه ایشون

@sober_dark_art

مائده سعیدی دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 21:25

میگم کسی که میاد اینجا و این پیام ها رو میبینه خیلی خیلی خوش شانسه..چون میتونه بعد از سالها ریونیز رو بخونه..مرسی از کسانی که نظر میذارن و مرسی از مدیر وبلاگ..مرسی

قربان شما

یکی از طرفدارای هیچکسان شنبه 24 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 10:46

رمان هیچکسان بی نظیره، ب شخصه طرفدارشم
وقتی اسم رمان ترسناک میاد که هیچ، وقتی اسم رمان میاد یادش می فتم.
منم پسران بد رو خونده بودم، ولی درست یادم نمی یومد، ب ی قسمت های هیچکسان رسید رفتم دوباره خوندمش بفهمم رادوین کیه
بهترینننننن رمانه.
والا من هنوز ربط روح لکه دار رو با ریونیز نفهمیدم
خیلی دوست دارم نویسنده یعنی خانمsoberحرف بزنم ولی اگه ناراحت می شن..

منم همینطور:))
روح لکه دار؟مگه ارتباطی بین این ۲ تا هست

Mahsa دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 18:52

رمان هیچکسان واقعا یه رمان بی نظیره من بعد چند سال که توی همه سایت ها دنبال جلد چهارم گشتم
چند وقت پیش فهمیدم که دوباره میخوان ادامه بدن واقعا از خوشحالی گریم گرفته بود نشاط جان رمانت بی همتاس

دوستان عزیز ربط هیچکسان با روح لکه دار رو مثل شما نمیدونم
فقط میدونم که مسعود در رمان روح لکه دار هست احتمال میدم که داستان به مسعود ربط داشته باشه

E?
Merci ke gofti
Biya too kanal

لعنطی دوص داشتنییییی :))))))))
آشق خودطم با قلمطو رماناط
میدونی چن بار خوندمش هیچکصانو؟!+

میطونم بگم طشنه ادامه رماناطم

A شنبه 22 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 03:29

گوشیم نمی‌خونه پیام رو

زهرا سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 18:17

سلام , وقتتون بخیر, بنده رمانهای پسران بد و هیچکسان رو از سایت دیگه ای دانلود کردم, میخواستم بپرسم نویسنده(خانم نشاط)راضی هستن؟ آیا اشکالی نداره؟ ممنون میشم جواب بدین.

سلام
آره فک کنم
در واقع فک کنم هممون همین کارو کردیم،نمیدونم!
الان که دارن ریونیز رو می‌نویسن
چرا ناراضی باشن؟

نرگس بانو چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 22:56

سلام و درود فراوان به شما خانم نشاط من سه فصل هیچکسان رو خوندم و منتظر فصل چهارمش هستم لطفا رمان قشنگتونو ادامه بدید حس بدی به آدم منتقل می کنه نیمه کاره نذارید بمونه لطفا

سلام دارن ادامه میدن
یکی دو ماه صبر کنید تو کانالشون میذارنش احتمالا دیگه

نگار جمعه 28 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 22:00

سلام
کسی هست که از رمان روح لکه دار اطلاعاتی داشته باشه؟

داره می نویسه نویسنده
منتظر باش تا تموم شد تو کانالش انتشار بده

نگار شنبه 29 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 08:15

منظورم اینه که رمان روح لکه دار درباره چیه؟

یه ۲قلو که با پدربزرگ و مادربزرگ پدریشون زندگی میکنن
باباشون خارجه
دوقلویی که دختره،حالات خاصی داره
ظاهراً عاشق مسعود عموی بهراد میشه که ۱۶سال ازش بزرگتره

نگار شنبه 29 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 18:05

اخه قبلا سوبر یه قسمتایی از روح لکه دارو گذاشته بود
ولی بعد متاسفانه برشون داشت

الان داره می نویسه هر دو تارو
آدرس کانالشو میتونی از صفحه اول وبلاگم برداری اگه همین زیر ندیدی

ثنا طرفدار نشاط سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1399 ساعت 00:56

سلام خانوم نشاط بخدا همه عاشق این رمانم من کلی به خ واطرش گریه کردم چرا تموم شد.
ببینین تا وقتی رمان جلد 4 هیچ کسان رو نذارید خیلیا ناراحتن. الان باید منتشرش کنین. نظارین نظرات بد دیگران روتون تا ثیر بذاره. منتشرش کنین ترو خدااااا

@sober_dark_art

ریحانه سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1399 ساعت 11:43

کانالش‌ون تو تلگرامه ؟ آخه من تلگرام ندارم . نمیدونم کجا برم .

یه جای دیگم هست مثل اینکه یه جایی شبیه اینستاگرام
گفته تموم بشه میذارم تو این کانال کاملشو

ریحانه سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1399 ساعت 11:54

کجا و چجوری باید تو کانال عضو شم ؟

@sober_dark_art

. جمعه 12 دی‌ماه سال 1399 ساعت 19:52

سلام ب همگی. خانوم سوبر رمانتون بهتریت رمانیه ک تاحالا تو عمرم خوندم . سرشار از هیجانه. خواهش میکنم ازتون جلد چهارمم بزارید. من خودم ب شخصه تلگرام ندارم و نمیتونم عضو شم ولی مطمئن باشین طرفدارای شما قطعا بیشتر از 2000 تا هستن. بازم ازتون خواهش میکنم ک ادامه ی رمان قشنگتونو بزارید. مرسی از شما.

سلام تو یه سایت دیگه که با فیلتر شکن باید وارد شین و شبیه اینستاست هم می‌ذاره.یکم دیگه صبر کنید شاید تو اینترنتم منتشر شد

ساناز جمعه 12 دی‌ماه سال 1399 ساعت 23:36

رمانات فو‌ق العادن هم پسران بد هم سه جلد هیچکسان هم نامقدس حتی شاهزاده گوتیکم‌خوب بود قلمتو دوست دارم ی جورایی انگار شخصیت منو تو رمانات داری مینویسی واسه همون خیلی خوب میتونم با رمانات ارتباط بگیرم برخلاف بقیه رمانای ابکی فقط خواهش میکنم نصفه ولشون نکن خیلی منتظر اخر نامقدس و جلد چهار هیچکسانم

جلد ۴ هیچکسانو داره می نویسه
آدرس کانالش تو صفحه اول وب هست،ببین

Mr fox شنبه 13 دی‌ماه سال 1399 ساعت 15:05

میگم کل داستان هیچکسان چی شد بعد شما عکس سورنو بهرادو تو ذهنتون چطور تصور کردید؟:::

هیچ طوری
داستانشو داره ادامه میده

N یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1399 ساعت 14:37

خانم نشاط ما همه منتظر هیچکسان ۴ هستیم.واقعا رمانتون معرکس،من بیشتر از سه بار خوندمشون ولی بازم سیر نشدم.
خواهشاً جلد چهارم هیچکسان رو منتشر کنید

یکم دیگه صبر کن تو کانالش منتشر می‌کنه یا اگه میخوای:

I live because i can't die

لینک رمان :
https://my.w.tt/uwsxz47bicb

افسانه‌های فولکلور ژاپنی :
https://my.w.tt/WVApUnBtqcb

. دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1399 ساعت 01:11

سلام . اگه میشه میتونید ادرس اون سایتو که خانوم سوبر توش رمانشونو میزارن و شبیه ایستاعه و فیلتره رو بزارید؟ بخدا دل تو دلم نیس اصن ببینم چی میشه. تا حالا بیشتر از 10 بار رمانو خوندم

اسم اونو برداشته منم یادم‌ نیست ولی شاید این باشه:
لینک رمان :
https://my.w.tt/uwsxz47bicb



اینم از نوشته های جدیدش
افسانه‌های فولکلور ژاپنی :
https://my.w.tt/WVApUnBtqcb

دختر شب دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1399 ساعت 01:21

خانم نشاط واقعا دست به قلمتون عالیه لذتی ک تو خوندن این رمان حس کردم تو هیچ چیزی نبود عاشق شخصیت بهراد و عموش مسعود هستم خیلی خیلی دوست دارم واقعا ببینمشون :باید بگم بی نظیری دختر

چجوری شخصیت خیالی رو میبینن؟

. دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1399 ساعت 17:13

در جواب شمایی ک گفتی کل هیچکسان چی شد بهراد با یه جن خوشگل ب نام هاموس ک بدجوری روش کراشم دوس شد و از طرف جن های شیعه میرفت جن گیری و اینا هم مراقبش بودن . البته هاموس جونم همون همزاد مسعود هستش. اخرشم ی قاتل روانی میگیرتش میگه اگه هیچ وقت عاشق نشی منم ولت میکنم و قبول میکنه ولی اینجوری ک من بو بردم عاشق مادر هاموس جونم شده و این مادرش به بهراد شیر داده و یه دلیل همین اذیت جنا هم همین بوده. و من چون قدرت تصورم عالی هس خیلی راحت تصورشون کردم .مدیر سایت خواهش میکنم اون سایتی که خانوم نشاط داره توش میزاره رمانو لینکشو بزار.

حالا از کجا میدونستی اون تا کجاش خونده که ازینجا تعریف کردی ؟
آدرسش پایین یا بالای این نظرات هست



پی نوشت:
چرا ایمیلت حمیدرضاس؟!بعد رو هاموسم کراش داری؟
برای ثبت نظر ایمیل لازم نیست
دیگه هم ایمیل داداشتو ندزد اوکی ؟

. جمعه 19 دی‌ماه سال 1399 ساعت 00:28

بدبختانه ایمیلم مال بابامه گوشی قدیمیشو داده ب من خودشم رفته گوشی جدید خریده

عجب

. جمعه 19 دی‌ماه سال 1399 ساعت 01:17

واااقا برا ثبت نظر ایمیل لازم نبود؟ مرسی ک بهم گفتی گلکسی خبر نداره دقیقا خانوم نشاط کی هیچکسان چهارو میزاره؟

نه لازم نیست!
خواهش
نه معلوم نیست ولی اگه وب داری بذار تا اگه یادم باشه بهت خبر بدم
یا آدرس کانالشو داشته باش خودت هر ماه چک کن

. جمعه 19 دی‌ماه سال 1399 ساعت 17:34

هر روز سایتتو چک میکنم گل اگه میتونی اینجا خبر بده که گذاشته

هر روز خسته میشی ، برو تا چند ماه دیگه چون پارتاش کوچیکه زمان میبره که تموم شه!!خصوصا که نامرتبم می‌ذاره و ۲تا رمانشو با هم
باشه

نام یکشنبه 21 دی‌ماه سال 1399 ساعت 18:29

من تا به حال رمان های زیادی خوندم ولی از ۲سال پیش که رمان پسران بد و سه جلد هیچکسان رو خوندم تازه فهمیدم رمان چیه.

. جمعه 26 دی‌ماه سال 1399 ساعت 16:52

شده بخوای گریه کنی نتونی غرورت نزاره؟ شده زندگی بخواد بزنه بغضتو در بیاره؟ خانوم نشاط تورووو خداااااا رمانتو بزار حالا پولیم خواستی بزااار بخدددااااا انقد ارزش داره ک همه میخرنششش . من اصن شب و روز ارزوم این بوده ک بخونمش. چند سااال ارزوم این بوده ای خدا

اقدس ژووون یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1399 ساعت 00:29

سلام ب همه ی دوستان و دوستداران خانوم نشاط و هیچکسان . خواستم به همتون بگم اول بهمن هیچکسان 9 ساله میشه و رمان هیچکسان چهار بعد از سااال ها انتظار منتشر میشه.( البته ب صورت پولی) وااای خدا عررررر دارم میمیرم بعد از چنننند ساااال انتظااار عررررر

پولی دیگه چه صیغه ایه

ممد یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1399 ساعت 08:35

زود بزارش چجوری اگه بخریم ارسالش می کنی برامون
¿

اقدس ژووون سه‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1399 ساعت 12:14

خو ینی باید پول به حساب خانوم نشاط واریز کنی تا بتونی رمانو بخونی. خیلی از رمانا پولی هستن. فردا هیچکسان نه ساله میشه و تو بهمن ماه قراره هیچکسان چهار جلد اخر هیچکسان بیادش. نه سااااله شدن رمان مبااارک. چجوری نه سال گذشت؟

چقد شماها دقت دارین

اقدس ژووون سه‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1399 ساعت 22:47

میشه بپرسم چرا از کمد دیواری اتاقت میترسی؟ یکم فکرمو درگیر کرده

بخاطر جلد ۱ هیچکسان

Yssi چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 08:08

سلام سوبر نمیدونم میخونی یا ن ولی منم میخاستم بگم طرفدارتم و اینکه اگ رمانتو بزاری برای فروش حتما حتما میخرمش ومن در ب در دنبال روح لکه دارم ن در واتپد پیداش ن در هیچ جای دیگ پیداش نکردم چند پارت هیچ کسان هم در واتپد خوندم ولی روح لکه دار رو پیدا نمیکنم ممنون

اقدس ژووون پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 17:22

مدیر چرا دیگه ب وبت سر نمیزنی گل؟

زدم دیگه

به خدا از هیچکسان به قدری لذت بردم که خدا میدونه حتی از کتاب های خارجی پر طرفدار که خوندم بهتر بود ترو خدا هیچکسان ۴ رو بنویسد میخواستم بدونم مینویسید هیچ کسان ۴ رو یانه؟

دارن می نویسن دیگه

اقدس ژووون شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 22:10

گفتن اگه کانالشونو دنبال کنیم حتما بهمون زمان انتشارشو میگن . درمورد دقتم اره من خیلییی دقت میکنم اصن از همون بچگی بادقت بودم.(الکی مثلا من گنگم) سوبر ژونم میگه قراره تو همین ماه هیچکسان چهارو بده بیرون. روح لکه دار رو ک اصن دنبالش نگردین پیداش نمیکنین.ااا مدیر ژون مرسی که سر میزنی ب وبت لایک داری گل.

هر سری میام ۵تا نظر فقط واسه این پست
قربانت

سعیده چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 14:42

سلام خانم نشاط چطوری میتونیم هیچ کسان۴ تهیه کنیم؟

نظرات رو بخون

سعیده چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 15:33

سابر جان لطفا جلد آخر هیچ کسان خوب تموم بشه اونقدر کنجکاو شدم که آخر این داستان چی میشه وقتی جلد سوم خوندم تمام شد کلی ذهنم درگیر بود که بالاخره چی میشه

مگه جلد آخره؟

پی نوشت:
آره مثل اینکه جلد آخره و هزینشم۲۵هزار تومنه

سابر دیگه کیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد