مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

حسادت در دختران ..... در تکمیل پستی از آشناهای مجازی

(این پستو در حالی می نویسم که فردا ظهر امتحان میانترم دارم و صفحه ۴ کتابم و در کمال تعجب تازه متوجه پست مورد نظر شدم )

میگن حسادت تو دخترا جوریه که اگه از شخصی از جنس مخالف بدشون بیاد و ببینن کس دیگه از هم جنساشون به اون شخص جنس مخالف علاقه داره ناخودآگاه به اون شخص علاقمند میشن و دقیقا واسه همینه که میگن هیچوقت غیرت یک‌ مرد و حسادت یک خانم رو تحریک نکنید _ هر چند به شوخی  _

من خودم  احساس میکنم موقع به وجود اومدن این حسّ ناخواسته _ میگم ناخواسته چون چندان هم ا رادی نیست _ حتی ممکنه منطق هم کار نکنه و رگه هایی از خشم و ناراحتی رو در جنس ظریف داستان شاهد باشیم  ؛ حالا چه دقیقا همون زمان بروز کنه و چه بعد از اون زمان !

 بله احساسات و حس دوست داشته شدن بدون رقیب  ، از طرف خانم ها جزو أهمّ های زندگی هستن ؛ حتی اگه خودشون منکر این قضیه بشن ... 

که فروغ فرخزاد در این زمینه شعری داره که میگه :

... « شاید این را شنیده ای که زنان 


در دل ” آری و ” نه “ به لب دارند ... »

 

نظرات 1 + ارسال نظر
Saeed چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 00:23

غیرت مرد.... حسادت زن..

واقعا غیر ارادی ان و شوخی بردار نیستن.
چندی پیش ناخوداگاه از دختری تعریف کردم پیش خانومم ناراحت شد. بعد از مدتی دیدم از پسر عمش حرف میزنه که کنکورشو خراب کرده بیچاره و.... اعصابم خراب شد. ولی به روی خودم نیاوردم. بعد برگشت گفت دیدی منم میتونم این کارو بکنم

بله!!!برای ما هم پیش اومده
ما برای اینکه ناراحتیمون تخلیه بشه مقابله به مثل میکنیم و اینکه حس بدمون ازمون دور بشه وگرنه اصلا شاید قصدمون قلقلک غیرت همسرمون نباشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد