مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

دو راهی

موندم بین دو تا قضیه 

یکیش می‌تونه من رو‌ تا حدی به استقلال برسونه 

و اون یکی راهش شرایطی که الان دارم و روحیه ای که طلب کمک از کسی براش سنگینه (بابام بهش میگه پلنگ طبیعتی و من چقدر در این زمینه افراطی ام........) 

میدونم که بالاخره دست به یه کاری میزنم ولی دلم میخواد بتونم کارآفرین شم ؛ برای دیگران بتونم کاری انجام بدم.هرچند در این زمینه تجربه سختی دارم که به شدت من رو آزرد .

ولی از طرفی به یه موجود متناقض تبدیل شدم که یه وقتی فکر‌میکنم این کاری که می‌خوام انجام بدم  فلانه و بهمانه و میتونم بعد از یه مدت هم گواهینامه اون کارو بگیرم هم در حد خودم کار آفرین بشم و بتونم یه کارایی واسه کسایی که میشناسمشون انجام بدم

ولی از طرفی در باطن روحیه به شدت تاثیر پذیری تو این گونه موارد دارم ؛ یعنی دلم راضی نمیشه به هر قیمتی به  جایگاه و علی الخصوص چیز بی ارزشی به  نام پول برسم و زیر دست بودنم برام سخته حتی اگه کارمند یک بانک باشم!

و خدانکنه کاری کنم که به غرورم _ عزت نفسم _ خدشه ای جبران ناپذیر وارد بشه

واقعا موندم . نمی‌دونم چیکار کنم

میترسم از پشیمونی ای که هیچ سودی نداره ولی مهلت تصمیم گیریمم کمه و به همون اندازه تصمیم گیری هم برام سخته ...

خصوصا الان که تازه یکمی بهبود پیدا کردم و دارم بهتر میشم و دلم نمی‌خواد دوباره خودمو اذیت کنم.

میدونم خیلی مبهم گفتم ولی بنظرتون چیکار کنم ؟ واقعا گیر کردم


نظرات 1 + ارسال نظر
Saeed دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 21:34

چقدر پیچیده

بله..
تازه تو عمل پیچیده تره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد