مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

حالا میفهمم چرا رغبت نمیکنم میانترم شنبمو بخونم ...

.
.
.
چون جلسه آخری که سر کلاسش حاضر بودم گفتم واسه الهامات شیطان مثال بزن ، جوری جوابمو داد انگار رو مخشم


کلید اسرار 
این قسمت : #انتقام_از_استاد 
نظرات 4 + ارسال نظر
رها(زهرا) شنبه 10 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 01:49

سلام حانیه جان
چطوری عزیزم؟؟
گفتم بیام حالتو بپرسم
راستی گفته بودی فردوسی هستی مثل اینکه هم دانشگاهیم

سلام بالاخره اومدی؟!
ممنون عزیزم شما خوبی؟
چی قبول شدی ؟تو سایت کانون انقد دنبال اسمدو فامیلت گشتم که نگو
مشتاقانه منتظرم بگی چه رشته ای آوردی
(انشالله که حقوق یا روانشناسی ،حسابداری و .. باشه!)

زهرا یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 21:40

قربونت عزیزم خوبم منم
رتبم 500 شد
اما خب متاسفانه حقوق قبول نکرد
روانشناسی و حسابداری بخاطر زیر گروه 300 میاوردم اما خب دوس نداشتمش
الان فقه و حقوق میخونم
دقیقا چارت درسی حقوقو داره و ایندش مثل رشته ی حقوقه
خداروشکر خوبه راضیم ازش
من خیلی دوس دارم بدونم شما چی میخونی؟نگفتی بهم تاحالا

چقدر عالی شدی تبریک میگم اما کاش شبانه حقوقم میزدی. احتمال قبولیت زیاد بود.منم فکر کنم روانشناسی شبانه میاوردم ولی نزدم
آره فقه و حقوق رشته خوببه
یکی از دوستام فقه و حقوق میخونه میگه این همون حقوقه فقط فقهش بیشتره.
امیدوارم این مقدمه موفقیتت باشه
منم حسابداری قبول شدم
رشته شناوری که از رشته های دیگم میگیره ( یکی از همکلاسیام سه هزار تجربی بود )
دانشکده علوم اداری و اقتصادی
جالبه رشته حقوقم تو این دانشگاه تدریس میشه ( هرچند یه قسمت مجزا براش ساخته باشن!! )
بازم موفقیتتو تبریک میگم

زهرا دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 16:56

قربانت عزیزم
لطف داری مرسی از ارزوی قشنگ❤❤
چه رشته ی خوبی
خیلی بازارکار داره در اینده
انشالا ک موفقیتتو ببینم
.
.
.
اره درجریانم تو دانشکده شماست
ما همه جا ها رو بازدید کردیم کاملا

عجب!چه ماجراجو:)
راستی رها تو تو کدوم دبیرستان مشهد بودی؟غیر انتفاعی نبودی؟دختر خالم سال دیگه کنکور داره رشتشم انسانیه.میخواستم ببینم یه وقت هم‌مدرسه ای نبودین؟فامیلشم برجسته س
راجب تایید رشتمم ممنون عزیزم.انشالله می‌خوام اگه بشه برای ارشد،کنکور روانشناسی شرکت کنم.من واسه فرهنگیانم میتونستم تکمیل ظرفیت شرکت کنم اما همسرم رضایت قلبی نداشت منم گذشتم ولی در عوض قول گرفتم برای ارشدم محدودیتی نداشته باشم

زهرا سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 12:30

من نمونه فرهنگ مهشید مصلی نژاد بودم
غیر انتفاعی نبود نمونه دولتی بود
انشالله ک دختر خاله شما هم بهترین نتیجه رو بگیره سال دیگه

وای چه عالی
فرهنگیان خوبه ها اما واقعا محدودت میکنه
بنظرم خوب کاری کردی
ایشالا ارشدم نتیجه خوبی میگیری و میری دنبال علاقت

خیلی هم خوب منم نمونه دولتی الزهرا بودم؛)
ممنون
دختر خالم میگف بیشتر اونایی که از دبیرستانش ون قبول شدن روانشناسی فردوسی آوردن
ممنون عزیزم ، آره شاید حق با تو باشه باید زنده بود و دید
منم به لطف قبولی و موفقیت تو، یه دوست حقوقدان دیگه دارم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد