مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

همراه اول وقتی *121# رو اختراع میکرد ...

حتی فکرشم نمیکرد یه روز یکی مثه من یک ساعته شو فعال کنه و چند نفری ازش استفاده کنن و بعبارتی روسِشو بکشن!


پی نوشت :

این جور بسته ها واسه من که سعی میکنم کمتر نت بیام بهترین گزینه هستن

دارم سعی میکنم  در سایه سلامتیم از زندگی لذت ببرم

نظرات 1 + ارسال نظر
مدیر قدیمی شنبه 21 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 02:02

سلام.
فکر نمی کردم هنوز مرتّب اینجا پست بذارید.
خدا قوّت! هر از چند ماه گاهی، سر میزنیم بتون.
از تجربه ازدواجتون و فایده های ازدواج بیشتر بذارید که مجردایی که میخونن، بیشتر ترغیب بشن!!
یاعلی

سلام
شما لطف دارید.خیلی ممنون
انشالله حتما(حقیقتا از ابعاد مختلف میشه برداشتها و تجربه های خوب و بد متفاوتی داشت!)
ممنون از اینکه سرمیزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد