مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

رگ

دوستان جدیدا احساس میکنم علاوه بر رگ دست چپ و رگ پشت پای راست و تی کشیدن قلب ، گاهی وقتا وقتی احساس میکنم در ناخودآگاهم موضوع ناراحت کننده یا استرس زایی وجود داره و من حتی در اون لحظه بهش فکرم نمیکنم ...... نقاط دیگه ای هم هستن که دچار این گرفتی ضعیف و کوتاه میشن.نقاطی مثل رگ بین ساعد و مچ . به نظرتون طبیعیه؟ متأسفانه دغدغه دارم و نمیتونم آرامش کافی داشته باشم.لطفا اگه اطلاع دارید یا تجربه ،  راهنمایی کنید

 مثلا یه ماهه بیست ساله شدم :)

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 22:29

سلام
بنظرم اول از همه به یک پزشک مراجعه کنید...
دردتون ممکنه علت های مختلفی داشته باشه
استرس . درد قلبی . درد گوارشی . عصبی و ...
چون فک میکنم مشکل گوارشی دارین و اسید معده احتمالش زیاده که درد قفسه سینتون از معده یا مری تونم باشه
متاسفانه منطقه ما عادت های غذایی درستی نداریم و باعث میشه همیشه معدمون خراب باشه
آمار زخم معده تو سن ما هم الان خیلی بالا رفته
ترجیحا به پزشک مراجعه کنید و به قرص های رانیتیدین و امپرازول اکتفا نکنین و علت درد هاتونو جستجو کنین تا بحرانی نشه
درد دست چپ و پا و ... و ضعفشون میتونه قلبی باشه و استرسی
اگه آرام بخش که میخورین یا پروپرانول و وضعیتتون بهتره و دردی حس نمیکنین احتمالش بالا تر میشه که دردتون استرسی و قلبیه
مدت درد هاتونم خیلی مهمه و دقیقا کدوم ناحیه از سینه
و اینکه مهمه وقتی فعالیتتون زیاد میشه دردتونم زیاد میشه یا
و اگه با انجام فعالیت درد قفسه سینه و دست چپ زیاد شد و احساس ضعف و خستگی کردین بازم شک به مشکل کوچیک قلبیه
و اینکه زیاد نگران نباشید
مشکلات قلبی توی خانم ها زیااااده و بخاطر مشکلات استرس که دارن بروز میکنه
...
نظر من اینه بخاطر اینکه فکرتون ازین بابت راحت بشه
روی آرامشتون کار کنین
اول از همه یه دارو گیاهی هست که تشکیل شده از چهار نوع گیاه آرامبخش و مهم ترینش اسطوخدوسه
که خیلییییی موثره
بعدشم خواب شبتونو تنظیم کنین و اگ نخوابیدین با قرص های خوابی که قبلا کامل براتون گفتم بخوابین
اگه وضعیت درد هاتون بهتر شد مطمعن میشین مشکلتون سر استرس و آرامشوتونه
.....................
درد بین ساعت و مچ سه تا عصب داره
که خیلی مهمن
یه آزمون انجام بدین و مطمعن بشین عصبش سالمه
پشت دو تا دستو به هم بچسبونین به حالتی که ساعت به صورت افقی باشه و فشار بیارین به مچ و سعی کنین با پشت دستاتون مچ دست مخالفو به صورتی که به سمت کف دست خم کنین ..... اگه درد تیر کشنده توی ناحیه مچ و انگشت شصت حس کردین باید برین پیش متخصص اعصاب
برای اطلاع بیشتر ازین موضوع سندرم تونل کارپال رو توی اینترنت سرچ کنین
آزمونی که بهتون گفتم هم آزمون فالن هستش سرچ کنین

اول از همه خیلی ممنون از اینکه وقت گذاشتید
در مورد استرس ، واقعا نمیشه.من حتی ماه پیش روز قبل تولد بیست سالگیم خوشحال نبودم و از نظر خودم چون در موقعیت خاص خودم احساس بی هویتی میکنم حالا حالا ها و به هیچ وجه نمیتونم آرامش کسب کنم و فقط میتونم با این قضیه سازش کنم و در برخورد با زندگی روزمره م سخت رویی پیشه کنم ! ولی خب واقعا مشکلات و دغدغه هایی که دارم از کنترلم خارجه و کمکی از دستم برنمیاد.حدود یک هفته ای میشه بدون شاید هیچ هدفی قبل از طلوع آفتاب و حدود چهار یا پنج بیدار میشم و شب زود میخوابم و عادت کردم و این قضیه باعث تعجب خودمم شده.کلا احساس میکنم کارایی ذهنم تغییر کرده و وضعیت بلاتکلیفی دارم.البته شاید در حدود یکماه دیگه اوضاع روحیم بخاطر تغییر تقریبی شرایط عوض بشه ولی واقعا چشمم آب نمیخوره.از نظر خودم مشکلم از اعصابه . شاید آروم بنظر برسم ولی نمیتونم جوش نزنم.حتی سر کسی هم خالی نمیکنم و خیلی آدم مقاومی هستم

پی نوشت:کاملا متوجه فالن نشدم.وقتی مچ ها رو فشار میدیم باید بعدش چیکارکنیم؟لطفااگه میشه این جمله از کامنتتون رو با جزئیات بیشتری توضیح بدین:«اگه دست مخالفو به صورتی که به سمت کف دست خم کنین»
سعی کردم طبق چیزی که گفتین و عکسش تو اینترنت هست همزمان با فشار پشت مچ ها به هم، سعی کردم کف دست رو به سمت ساعد برسونم و در این حالت انگشت شست دست راستم تیر کشید آیا درست انجام دادم؟
این دست همون دستی هست که رگ بین ساعد و مچش دو بار تیر کشیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد