مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

جهان بی نظم:/

دیروز از ساعت ۵ و نیم تا ۵ دقیقه به ۷ اومدم از بسته شبانه م استفاده کنم ، داشتم فیلم گل یخ رو تیکه تیکه رد میکردم که یهو‌ ارور داد که دیگه بالا نمیاد! 

سریع پی اولین فکری که به سرم زد و همیشه هراسش باهام هستو گرفتم

شارژمو چک‌کردم و در کمال تعجب دیدم از هشت تومن شارژم فقط یه ریال مونده!ولی من که بسته داشتم و .... داشتم به این چیزا فکر میکردم که یه پیام برام اومد با این مضمون که : 

« شما دارای 4177 مگابایت وای فای اول تا  1397/06/02, 2841 مگابایت دیتای هدیه شبانه تا  1397/06/02,می باشید »!!

بعله...

و الانم با همون یک‌ ریال شارژ و‌ همون بسته دیتای شبانه در خدمت شما هستم!(-_-) 

همراه اول آخه مشکلت با من چیه؟ 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد