مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

چمه؟

امروز اصلا خوب نبودم

بیشتر روزو بدون ذره ای عذاب وجدان ، خوابیدم ....

چند روزه به هر دری میزنم جلوی راهم بسته ست.

رنگ پریده تر از همیشه م ، 

اگرچه گشنه م میشه اما اشتهایی ندارم

روزی فقط چند لقمه غذا میخورم

بیشتر از همیشه تشنم میشه و فقط میلم به نوشیدنی هاست 

نمیتونم حتی ظرفای غذا رو بشورم

با اینکه زیاد میخوابم زیر چشمام کمی فرو رفته و سیاهه

 مدیریتی روی بروز عواطفم ندارم

از دیشب تو یه عالم دیگه سیر میکنم

تصور آینده دیگه خوشحالم نمیکنه

اما با این وجود بازم میتونم ظاهرمو حفظ کنم ، هنوز صلح طلبم و  میتونم  شادبه نظر بیام!

بدون اینکه حتی به خودم شک کنم...

خلاصه منم و روحیاتی که از چهارم دبیرستان به بعد درونم رشد کرد و ازم یه آدم ضعیف ساخت

_ من افسرده شدم

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 00:51

نمیدونم چرا میخوام ربطش بدم به همسرتون
ولی فک میکنم افسردگی یه آدم متاهل 50 درصد خودتون و 50 درصد همسرتون مقصرید
وقتی یه آدمی افسرده اس احتیاج به یه نفری داره که کلید توقف حال بدشو بزنه و بکشتش بیرون از اون حال و یا یه کاری یا یه حرکتی یا به قول من زورشو بزنه حال زنشو خوب کنه

و اینکه مطمعنم هر همسری آرزوشه که حال خانومش همیشه خوب باشه
و اینکه برای شما الان چرا اینطوری نیس
فک میکنم باید ازش بخواین
به عنوان یه مذکر میگم
گاهی خانوم ها توی این حال افسردگیشون اجازه نمیدن
اجازه اینکه بتونه مرد بودنشو ثابت کنه
اجازه یعنی اینکه ازش بخواین یا به کمکش از این حال خلاص شین
هر چند من هییچ از زندگی شخصیتون نمیدونم و نمیتونم قضاوتی داشته باشم
ولی میدونم باید این حال بد با همسرتون رفع شه و به کمک شما برای این کار احتیاج داره

سلام
حقیقتشو بخواین برای خودمم عجیبه.احساس میکنم خیلی مستعدم برای افطردگی،به همسرمم اینو گفتم.ولی خب هر چیزی علتی داره و علت رفتار منم بیشتر عدم رضایت درونی از خودم یا احساس سرخوردگی و شکسته
شایدم چون زیادی تو خونه هستم
ولی واقعا برام عجیبه.گاهی وقتا عقلم قبول می‌کنه ولی احساسم نه.حس میکنم با وجود این ، بازم خیلی کم توقعم و زود برمی‌گردم به حالت نرمال !برای همین چیزا هم هست که سعی میکنم احوالم رو از تغییرات رفتاری و ظاهری تغییر بدم.بعضی وقتا به هیچ وجه دلم نمی‌خواد از درونیاتم با کسی حرف بزنم و توضیح بدم؛درواقع نمیتونم و برام سخته .بنابراین این مشکل می‌تونه فقط و فقط به خودم برگرده ؛ البته تاثیرات محیط و رفتار دیگران رو هم نمیشه انکار کرد.در هر صورت مطمئنم سال بعد بهتر از امسال خواهد بود...خلق و خوی آدم در طی زمان خیلی متغیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد