مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

گوشی جدید

.

.

.

Gallaxy on5

خوبه?


_______________

#پی نوشت 

شاید نه…آره؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 01:11

سلام .
بنظرم این گوشی اصلا خوب نیس . و اگر خریدین که هیچی . اگر نخریدین بهتره یکم بهتر بگردین . این گوشی الان فک کنم حدود 500الی600 قیمتشه . با این هزینه میتونین یه گوشی اچ تی سی دیزایر 828 یا 728 بگیرین که توی سخت افزارش خیلبیییی نسبت به این گوشی سره . الان گوشی خودم مدل 828 هستش و خیلیییی عالیه . حتی دوستام که 800 تومن دادن گلکسی جی 7 خریدن الان واقعا از گوشی من بیشتر خوششون اومده تا گوشی خودشون .
اگه هم مسئله قیمتش نیس میتونین یه گوشی A5 بگیرین یا جی 7 هر سال .
راجب اچ تی سی بد میگن . ولی خیلییی خصوصیات خوبی داره . پیشنهاد میکنم بگیرین .
گوشی خودم . ظاهرش شیکه . دوربیناش عالی ان و هنگ هم اصلا نمیکنه . ال سی دیشم بسوزه کلا صد تومن خرج داره تعمیرش .
اگه هزینه ای که میخواین بکنین رو بهم بگین میتونم راهنمایی بیشتری بکنم

سلام خیلی ممنون.قبل خرید میخواستم بیام نت راهنمایی بگیرم ولی اینترنت نداشتم متاسفانه.خیلی ممنون بابت راهنمایی هاتون.مفید بودن.انشالله دفعات بعد

سعید جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 01:29

عه ببخشید دقت نکردم به برچسبی که زده بودین هدیه ای از طرف مادرم .
بنظرم اون گوشی رو باید همیشه نگه دارین
اون گوشی عالیه .
یعنی هیچیش مهم نیس خوب یا بدش
از طرف مادرتونه
پشیمون شدم گفتم گوشی خوبی نیس
مبارکتون باشه

:))
خواهش میکنم.
بله دیگه اصرار کردن وگرنه من لزومی نمیدیدم گوشی جدید بگیرم.خصوصا بخاطر درس
حالا واقعاکیفیتش انقدر بده؟!
ممنون از توجه شما.

سعید جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 07:30

نه گوشی بدی نیس . فقط میخواستم بگم نسبت به پولی که ادم میده برای این گوشی میتونه گوشی با مشخصات بهتر بگیره . ....

در هر صورت ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد