مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

تو خوابم تست بزنید!

شبکه 5 با خودش چی فکر کرده؟:)

کی ساعت یک شب تدریس تست کنکور میبینه؟!!

اونم اول هفته با مدارس.....!

حتی پشت کنکوریام باید خواب باشن الان...

تعجب نکنید اگه من این وقت شب بیدارم؛

که منم اگه تلویزیونو خاموش نمیکنم بخاطر یو اس بی وصل شده بهشه! و دیگر هیچ...

از طرفی نمیتونم بخوابم، طپش قلب دارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 05:35 http://00chertopert00.blogfa.com

برای تپش قلبتون و خوابیدن راحت میتونین از آلپروزولام . (تریازولام به نظرم بهترین دارو برای ی خواب راحت و بدون فکره )پروپرانولول (در صورت سردرد و حمله میگرنی و تپش قلب ) کلردیازکساید . استفاده کنین .
این دارو ها خواب ارومی بهتن میده و وقتی بیدار بشین احساس تندرستی میکنین .
نیاز ب تجویز هم نداره .
تنها ضررش وابستگی شه که کدیین و ... هم همین ضررو دارن .
گاهی که میبینین خوابتون نمیبره استفاده کنین . ...
برای تپش قلب هم پروپرانولول خیلی خوبه ...
این دارو ها به غیر از پروپرانولول وابستگیشون دیر تر اتفاق میفته . ضرر دیگه ای ندارن . و بعد که از خواب بیدار میشین تازه و سرحال هستین و قرص کاملا دفع میشه . ولی پروپرانولول باید کم مصرف بشه . اگه وابستش شدین باز باید زیر نظر پزشک قطعش کنین . و قطع یهوییش مشکل درست میکنه . ( درست مصرف کنین خیلی اثر خوبی داره) کلردیازکساید هم ی ارامبخش قوی تریه . و قشنگ گیجتون میکنه . و بعد تا یک روز قشنگ گیجین . ... . طول اثرش بیشتر از بقیه اس .
در ضمن . از استفاده کردن این قرصا نترسین. باعث میشن ریتم طبیعی خوابتونو بدست بیارین و مشکلی ایجاد نمیکنن .
اعتماد داشته باشید

با سلام و عرض تشکر،خیلی ممنونم
فکر کنم مطالب بالا جند واحد درسی بشن!
ممنون بابت وقتی که کذاشتید
با توجه به رشته تون هیج شکی به تجویز نیست.
مسکل من هم تابحال بی سابقه بوده و فکر میکنم حساسیت برام بوجود اومده که اینجوری شدم.متأسفانه این مشکل در کنار افسردکی بوجود اومده که شاید بنابر شریط،طبیعی باشه ولی خب........التماس دعا

سعید چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 00:00

اتفاقا قرصایی که گفتم روانپزشکا برای افرادی که کمی افسردگی دارن تجویز میکنن تا مشکلشون کم بشه .
انشالله سلامتی تونو بدست ببارین

عجب..
انشالله.خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد