مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

لب های ساکت ...

سلام بچه ها خوبید ؟

میخواستم بدونم کسی رمان لب های ساکت رو خونده ؟ پسر عموم محمد ماه محرم اومده بود خونه مون ، حرف از رمان بود گفت : «بهترین رمانی که تابحال خوندم رمان لب های ساکته » و از قضا شخصیت اول رمان خیلی شبیه من بوده ! طوری که هر وقت رمانو میخونده یاد من می افتاده ؛ البته خیلی زود تمومش کرده ...

روی هم رفته خیلی راضی بود از رمان . منم کنجکاو کرد ؛ خصوصا بخاطر تشبیهی که به کار برد 

دلم میخواد به داستان یا حداقل خلاصه این رمان دسترسی پیدا کنم ولی  متاسفانه دیگه قابل دانلود نیست ...

و کتابشم اینجا پیدا نمیشه . 

مایلم بدونم داستان این رمان چیه و تفکرات و رفتار نقش اول چطوریه ... پس لطفا اگه این رمانو مطالعه کردین منو  هم در جریان موضوع و شخصیت اول داستان بذارید

باتشکر

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 06:12 http://www.00chertopert00.blogfa.com

سلام . خوبین ?
این رمان پی دی افش هست .
توی گوگل سرچ کنین میاره

سلام واقعا؟شاید جدید گذاشتن.چون دوماه پیش هرچی سرچ کردم برداشته بودن؛اونم به درخواست نویسنده.احتمالا برای چاپ.
خیلی ممنون اگهنویسنده راضی باشه حتمادانلود میکنم وگرنه به خوندن خلاصه ش اکتفا میکنم.گرچه شرایط رمان خوندن هم نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد