مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

یادش بخیر ...

.

.

.

یه زمانی خیلی مسلط بودم به خودم.

الان نقطه مقابلم؛ که همش شک دارم...‌......

خیلی هم.

که بیشتر از همیشه مستعدم برای دلگیر شدن؛

افسرده شدن....

که من یک بلغمی ام؛

درون ریز ترین.

نظرات 12 + ارسال نظر
یه جای خوب پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1396 ساعت 00:51 http://www.yejayekhoob.com/

یه جای خوب
رزرو هتل و هتل اپارتمان در مشهد بدون واسطه
جدیدترین مطالب گردشگری به همراه تصاویر تخصصی و تورهای مجازی تیم یه جای خوب
yejayekhoob.com
آدرس وبلاگ:
yekjayekhoob.blogsky.com

دوست جمعه 29 دی‌ماه سال 1396 ساعت 23:16

دلم برات تنگ شده حانیه

!!؟؟

دوست شنبه 30 دی‌ماه سال 1396 ساعت 22:49

یه دوست قدیمی :)

تویی زهرا...؟

دوست دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 00:23

اره زهرام
خوبی؟

کدوم زهرایی؟
یاناش؟؟؟

دوست دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 12:18

یسسسسس !!
چطوری شناختی منو؟ از آی‌پیم ک نمیتونستی
نکنه منتظرم بودی

سلام
چطوری خانم حسابدار؟
یا بهتره دیگه بگم « روان شناس » ...
نه نمیشه فهمید.
حس ششمه دیگه

دوست دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 22:25

پس خبرا بهت رسیده
خوبم عزیز تو خوبی؟
اولین تبریک بابت ازدواج
تبریک دوم بابت قبولیت
مبارکه مبارکه

نه اصلا.
هیچکس نگفته
از اسماهم خیلی وقته خبر ندارم و البته بعید میدونم بدونه حتی.
بابت ازدواج قبلا تبریک گفته بودی
قبولیم؟ممنون.
تو ازدواج نکردی?

دوست سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 18:13

عه ...پس‌دیگه از کجا میتونستی فهمیده باشی
نه فعلا ازین خبرا نیست:)
ا

دیگه..
ولی واقعیتو گفتم!
دیگه چه خبر؟
امیدوارم استاد دانشگاه بشی!

دوست سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 23:52

خبر خاصی نیست:))
نه استادی واسه من نیست،کارای مشاوره یا شبیه به اونو بیشتر دوست دارم
تو چه میکنی خانوم حسابدار؟راضی ای از رشتت؟

استادی عشقه..
پس تا دکتری ادامه میدی آره؟برات آرزوی موفقیت میکنم
ههه نه بابا علاقه ندارم
میگم فردوسی امسال کولاک کرده حتی برای علوم تربیتی هم سه رقمی گرفته.ظاهرا امسال ترمکای فردوسی بیشتر بر اساس دانشگاه انتخاب رشته کردن

دوست جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 02:09

دکتری؟!:-o بنیه شو نمیبینم تو خودم
حالا چه میکنی؟ میخوای تغیر رشته بدی

/:
نه بابا همچین تصمیمی ندارم
حسابداری خوبه .....ولی اون چیزی نیست که میخواستم......میدونی ؟
نرسیدم بهش. نمیگم نمیتونستم برسم.ولی نشد دیگه
نپرس چرا پس نشد...

دوست شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 16:04

امیدوارم به هرجا میرسی و هرکار که میکنی بهترین باشی
از بقیه بچای فروم چخبر داری؟ مهتاب رو شنیدم:)

ههه ممنون
اممم فقط یکم خبر دارم!
اسما و رها برای کنکور میخونن
مهتاب بعد کارشناسیش میخواد بره حوزه
دوستم سعیده داروسازی قبول شد
پسر عموم سال سوم تربیت بدنی مشهده
آقای فاضلی ازدواج کرد و الانم ترم چهار پرستاریه
رسولم امسال تموم میکنه و کنکور میده

دوست یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 00:21

بسلامتی:))
واقعا چی فک کردی؟ من آقای فاضلی میشناختم آخه؟!
شاید بعدا تو تلگرام باهم صحبت کردیم . البته اگه اشکال نداشته باشه
فعلا دوستم

گفتم چون مطمئن بودم میشناسی.
منظورمs@eadدانش فروم بود!
خواهش میکنم خدانگهدار

اسما جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 00:39

و اسما چقد خوشحال شد ازدیدن این کامنت ها
باشتکر از زهرا ک چیزی رو که من چندماه پیش میخواستم ازش درخواست کنم خودش انجام داد
ینی عاشقشم ها:D

سلام
صحبت بامن؟
.
معلوم هست اصلا تو کجایی؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد