مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

روز دانشجو ...

.

.

.

روز بیکاران آینده مبارک ... D:

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا شنبه 18 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 23:46

البته این رتبه تخمینی ک میگ صد در صدم درست نیس تو کنکور کمتر از این میشه
حدودای 400 تا 500(میدونم باید بهتر شه)
اخه متاسفانه من اوناییم ک میخام زیادن

و البته شایدم برعکس........! بیشتر بشه :)
زهرا تلگرامم میری یا نه؟
اقناعت نمیکنه؟پس بهترش کن!

______________________
پی نوشت :
برای حقوق روزانه فردوسی با وضعیت جذب جدید باید رتبه ت زیر سیصد یا دویست باشه . دو تا از دوستام مشهدی ان رتبه هاشون ۱۵۰ و ۴۰۰ . اون چارصده شبانه ست:|

زهرا یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 20:41

امیدوارم...
اره میرم
نمیتونم قطعش کنم اخه یا جزوه میگیرم از کسی یا با مشاور حرف میزنم ولی برا عید قطعش میکنم دگ
.
.
اره میدونم ولی چرا انقد کم خب
کلیا میخوان برن حقوق فردوسی
من چیکا کنمکمکم کن شما با تجربه ای
چن ساعت درس میخوندی در طی روزای کنکور؟

پس حقوق دوس داری آورین
حالا که اینجوریه تلاشتو بیشتر کن.شماره زهرا صفدری(همون دوست حقوقمو) بهت بدم؟
عزیزم من شرایطم خیلی با شما فرق داشت تازه من منطقه ۳ ام نه ۱ :)
شما از نظر تعداد شاید کمتر باشید ولی از نظر کیفیت و رقابت سطحتون خیلی بالاتره
و هرکس تو کنکور با متقاضی های هم منطقه ای خودش رقابت داره.
عزیز نترس ،اگه تا پارسال با ۴۰۰میشد حقوق روزانه فردوسی آورد یا با ۵۰۰۰به بالا می شد علوم تربیتی آورد و الان نمیشه ... ممکنه سال بعدم قضیه به همین سرعت تغییر کنه ... الان خوبی قضیه اینه که شما با تغییر شرایط پذیرش دانشگاها غافلگیر نمیشی...!
تلاشتو بیشتر کن
تا بتونی خودتو به بهترین نحو ثابت کنی.

زهرا سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 00:12

ینی ایشون میتونه بهم کمک کنه؟خودشون راضین؟
هرسال خیلی تغییر میکنه
امیدوارم حداقل امسال واسه ما ک اخرین دوره هستیم ظرفیتارو بیشتر کنن
راستی ببخشید واس سوال پرسیدنام
اما میدونی برای دانشگاه فرهنگیان رتبه چند حدودا میپذیرن؟
میدونم هرسال خیلی متغیره و امسالم پذیرش خیلی کم بوده
اما امکانش هست که پذیرش بشیم؟

سلام زهرا جان یه خبر خوش! شنیدم حفظ محتوای نظام قدیم تو کنکور چهار سال تمدید شده!
و مسئولین قصد دارن برای کنکور ۹۸ برای کتابایی که تغییر کردن دو نوع سوال طرح کنن....!راجبش تحقیق کن.انشالله که موفق باشی!

برای دانشگاه فرهنگیانم ، از بچه های مشهد ، اون طور که من تو صفحه کانون دیدم و اون طور که شاهد بودم ، رتبه ۱۱۹ (سهمیه۵٪) و ۴۵۰ سهمیه مناطق (یا همین حدود) از مصاحبه فرهنگیان به دلایلی حذف شدن و الان جفتشون دانشگاه فردوسی درس میخونن و این در حالیه که رتبه ۸۰۰مشهد ، آموزش ابتدایی هاشمی نژاد و رتبه ۲۰۰۰از بین پسرا ، دانشگاه شهید بهشتی درس میخونه
پس هیچ چیزی نشد نداره!شما سعیتو بکن!:)
فردا با زهرا صفدری صحبت میکنم و ازش میخوام کمکت کنه
بنظرم قبول میکنه

زهرا شنبه 25 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 01:21

اره خوشبختانه
ولی خب من واقعا حوصله موندن برا سال دیگ ندارم
اگرم بمونم یا زبان میدم یا هنر
.
.
اگ بشه فرهنگیان واقعا خوبه

پس راسته!
انشالله فرهنگیان
نشد حقوق فردوسی.(۳رقمی)
شبخوش(۴:۱۵`)

زهرا شنبه 25 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 14:14

ایشالا ایشالا
خبب من خیلی حرف زدم
شما از خودت بگو

هنوز که چیزی نگفتی
من.....
چی بگم....
فقط خیلی عوض شدم...!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد