مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

وقتی حنّا نصفه شب شوک زده می شود !

چند دقیقه پیش وارد وبلاگ یکی از آشناهای مجازی شدم که سال کنکورم برای تلاش کردن ، حتی در شرایط نا امید کننده ای که داشتم ، بدون هیچ گونه چشم داشتی به بنده کمک کرده ‌و امید می دادن ...

[ و نویسنده پست در این قسمت متن ، به دلیل هجوم غم به مدت چند ثانیه دست از تایپ می کشد ... ]

.

.

.

در کمال تعجب خبر ازدواجشون رو خوندم !

و اگرچه به واسطه بروز رسانی های وبلاگشون در جریان اتفاقای اخیر زندگیشون بودم ، از خوندن این مطلب به قدری شوک زده شدم که سر از روی بالش برداشته و روی تخت نشستم .... !! 

خیلی خوشحال شدم و تبریک گفتم از اینکه بعد دو سال و اندی به مراد دلشون رسیدن !

براشون هر جا که هستن و خواهند بود آرزوی شادکامی و خوشبختی میکنم 



____________________________________

پی نوشت :

شوکه شدن بعداز شنیدن اخبار ازدواج ،

دیگه جزئی از اخلاقیاتم شده

البته نه همه اخبار ...


نظرات 2 + ارسال نظر
سعید شنبه 11 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 17:22

سلام
واقعا بابت تبریکتون ممنونم . خیلی از تبریکتون ذوق زده شدم
حتما کامنت و پستتونو شات میگیرم و به سمیه نشون میدم . یه آشنایی نسبی با شما داره
....
ازدواجم برای خودمم بسیار شوکه کننده بود
توی مراسم اقوامم همه میگفتن سعید چیکار کرده خدایی . محال بود خانواده ش را ضی شن . ولی توی مراسم حتی بابام هم اومد باهام رقصید
بسیار اتفاقای خوبی افتاد برام این روزا .
ممنونم بخاطر دعاهای خیرتون

سلام خواهش میکنم وظیفه بود
فکر میکنم بهترین چیز برای سمیه خوندن مطالب وبلاگ خودتونه
شرمنده از اینکه از خیلی وقت پیش به وبلاگتون سر نزده بودم ، درگیر مشکلات بودم.
انشالله به پای هم پیر بشین

سعید سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 10:54

خیلی ممنون . همونطور که گفتین نگه داشتم روز تولدش بهش ادرس وبمو بدم
میام سر،میزنم میبینم خیلی درگیرین . انشالله با همه این مشکلاتتون زندگی شادی هم داشته باشین .

خیلی ممنون
التماس دعا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد