مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

کل کاسبیم از دیروز تا امروز ...

.

.

.

شیش تا کلوچه بود و سه تا آب معدنی :)

حالا اگه گفتین من امسال چند تا کنکور دادم ؟ :|

گفتنیا در پست بعد

نظرات 28 + ارسال نظر
سعید شنبه 17 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 22:36

سلام
شبتون بخیر
خوبین؟
خسته کنکور نباشین
انشالله امسال نتیجه دلخواهتونو از کنکور بگیرین

سلام خیلی ممنون
توقعی که ندارم.

اسما یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 13:48

اونوقت من اب معدنیی هم ازشون نگرفتم:|
چون میدونستم مزه پلاستیک بطریشو میده
هنر زبان انسانی دادی
درسته؟

خودت مزه پلاستیک میدی:|
حالا کجا هستی شماره هات خاموشن شاید یکی کار واجب داشته باشه!:/

اسما یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 22:21

یادت باشه اینجا خوزستانه با دمای 60 و اندی درجه
اب معدنی هارو هم ساعت 5صبح از میدون بار میگیرن:/
پس قاعدتا اب میشن و اب مزه پلاستیک میده:/

شماره ها من خاموشن؟!!!

ای وای ببخشید فکر کردم سوبر نوشته
البته فرقی نداره تو هم انگار خاموشی:/
خب چیکار کردی و چطور بود؟
تل نمیای نه؟البته خودم فکر کنم تا چند روز دیگه نیستم

سعید دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 11:49

سلام
امسال در جریان کنکور انسانی های خواف نبودم
فقط توی رشته خودم میدونم هر سال تغییرات زیادی توی پذیرش ها هست
یعنی ادم نمیتونه تخمین بزنه با چه درصدایی چی قبول میشه
من سال اول کنکورم عمومیارو زیاد زدم
اختصاصیا رو خیلی پایین
سال دوم تمرکز کردم رو اختصاصیا از عمومیا کلا غافل شدم
بعد دادن کنکور دیدم ادبیات و عربی و زبان حتی نصف سال قبل هم نزدم
اختصاصیا هم پیشرفتم توی دو درس بود اونم در حد بیست درصد
اما برای نتیجه جور دیگه ای شد
به نتیجه اش الان فکر نکنین
معلوم نیست امسال پذیرش ها به چه شکلی باشه
بقیه چجوری کنکور داده باشن
انشالله چیزی که میخواینو قبول میشین

سلام
خیلی ممنون .........
التماس دعا

اسما چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 15:21

منکه از اولش قرار نبود برم
اختصاصیا ی سوالا رو بلد بودم ولی میترسیدم بزنم
نزدم
بعذا چک کردم م بجزچندتا همه درست بودن:

ای بابا ..
اسما اگه برای سال دیگه موندی باید هر هفته گزارش کار بهم بدی افتاد؟

اسما دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 02:44

واقعا گزارش کار بدم؟:/
کمابیش شروع کردم
ولی چندروزه خونه خالمم درحد لغت میخونم
خونه خودمون تو هواست:D

بله مگه من با شما شوخی دارم؟
اسما لطفا مث آدم بخون
نه مث اهم... مث ما
.
.
.
( ما = من )

اسما سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 03:34

باش گزارش میدم اما کجا?
فقط دعا کن خونه زودتر از چیزی که انتظار میره تمیز شه
که از هفته شروع کنم
یکم ضعیت خونه داغون تر چیزیه که انتظار داشتم

همینجا هرشب راس دوازده!

اسما دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 00:13

دیرو6:30
امروز5
فردا فکر کنم0 :|

خخ اسمایی دیگه چه کنیم!
عصنم دوست نداری به یکی گزارش کار بدی:/
باور کن خیلی اثر گذاره خصوصا اگه طرف مقابلت واقعا صلاحتو بخواد و اهل سرزنشم نباشه.

اسما سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 23:57

خب گفتی منم دادم:/
امروز هم یک ساعتو نیم:/
خودم میدونم خیلی عالی میخونم:/

اره خب تاثیر داره

اینجوری نمیشه باید بت مشاوره بدم:/
عصن خودم باید چکت کنم:/
اسما راستی یه مشکلی پیش اومده

اسما جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 15:14

دو روز دیگه ی این هفته هم صفر ساعت
یکروز 7ساعت
خیلی ممنون

جانم,چه مشکلی??

آجیمی دیگه چیکار کنم ; آجی از نوع فسیل
انشالله موفق میشی توکل کن و تلاش
ازدواجم نکن
هیچی
کنکورم
سیدی دعا کن آبروم حفظ بشه

اسما یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 17:47

خب قاعدتا شمام فسیلی:D
ممنون تو هم خیلی دعا کن واسم
خودمم بخوام نمیذارن ازدداج کنم:D

کنکورت?چطور بود?
چیشده?!

Oh yes
آفرین که نمیذارن ازدواج کنی
هیچی،بیخیال نپرس.

اسما دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 20:13

حانیه ی شده?اتفاقی افتاده?
میخوای صحبت کنیم?

نه عزیزم..
ممنون ازت

اسما سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 07:36

امشب
ساعت12
هردو ان میشیم تصمبم بگیریم ک همین امشب کجا حرف بزنیم

نمیتونم آن شم.امشب سالگرد ازدواجمه

اسما سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 13:16

پس چرا من اینقد نگرانم؟:/
امشب حدودای12هستم
آن میشی!!!!

بعضی حرفای محبت آمیز دوستامو هیچوقت فراموش نمیکنم اسما
درست مثل همین کامنت تو.

اسما سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 19:09

دوستی فقط مال وقت خوشی نیست...
منتظرتم دیگه

جزء معدود کسایی هستی که ...... داری به این جمله عمل می کنی
التماس دعا دوستم

اسما سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 22:02

اوه ببخشید من جواب کامنت قبل رو ندیدم

مبارک باشه عزیزم

خوش بگذرون امشب رو در حد عالی

اسما چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 16:27

حتما
منم شدید محتاج دعا...

هوقت تونستی آن بشی و صحبت بکنی من هستم
تقریبا بیکار بیکارم
درسم ک نمیخونم:/

پس حالا که این اینطور شد باشه
تو بگو کی؟
امشب ساعت یک؟

اسما چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 21:04

باشه هستم
مشکل خواب هم ندارم چون تازه بیدار شدم:/

سلام اسما
عزیزم شرمنده ، نتونستم بیام
حقیقتشو بخوای یه جورایی بایکوت بودم.
معذرت میخوام.
سه ی صبح

اسما پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:05

1:05
من هستم

دوستم بازم شرمنده
اون موضوع هم....
خودتو ناراحت نکن یا نگران من نباش
فعلا و ظاهرا همینکه نفس میکشم جای شکر داره.
تحت تاثیر حرفای مشاور مدرسه م قرار گرفتم
وگرنه هیچ مشکلی حل نشده
و شاید نشه.

اسما پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 18:59

که چک کردم یه ربع به دو بود
و تا 6بیدار بودم ولی نمیدونم چرا چک نکردم
تونستی ی وفت دیگه...هستم

امیدوارم حل بشه هرچه زودتر هرچی که هست
هیچ مشکل و مسئله ای نیست که حل نشه

من تا نزدیک نه.
تازه عمم اومد ده بیدارم کرد آخه فکر میکرد محمد مهدیمون گم شده:|
امشب هستم،باگوشی خودم

اسما جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:34

ببخشید تا دیروقت خونه خالم بودم
الانم دخترخالم پیشمه
رو ی تخت:|||اتاق جا ندار:////
خیلی شرمنده م واقعا

خواهش:)دختر خاله ت؟
همونیکه یه زمانی باهاش خیلی لج بودی؟
اسما :

اسما جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 07:57

یادت مونده ها:D
اونو ک باهم خوب شدیم فقط هم دیگه رو یکمی نابود میکنیم:Dیه هفته تمام خونشون بودم:D

دختر اون یکی خالم
13سالشه:/
ی جورایی حس میکنم قبلنای منه
با این تفاوت که دهه هشتادیه

هزار رحمت به سنگ پای قزوین
جدا؟پس تا میتونی راهنماییش کن تا شبیه آینده تو نشه

اسما شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 00:00

راستی ی سوال
تولدت 29 تیر بود یا مرداد؟
اصلا29م بود؟-_-
امروز تولد دخترخالم بود و من یادم نبود...
الزایمر در مرحله حاد...

چه عجب یکی برومون آورد
بیخی مهم نیست!

اسما شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 19:39

مرسی از نصیحت که کمکش کنم مثل ایتده من نشه:|
چشب:|

شرمنده
تولدت پساپس مبارک-_-
29تیر-_-
بازم مفذرت-_-

ممنون عزیزم
من 29 تیر مسافرت بودم

اسما یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 16:17

بازم شرمنده...
درحال حاضر سه نفر باهم قهرن سر اینکه تولدشونو یادم رفته بود
اونم توی دوماه اخیر بودن هر سه...

رتبه ها رو زدن!!!!!چه حس بدی!!!

خواهش میکنم اشکالی نداره

اسما دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 15:16

حنا پس از اعلام نتیاج ناپدید شد:/
اگه خوبه که بگو...

البته من نمیپرسم رتبتو که توام متقابلا نپرسی:|
با تشکر:|

هه بد نیست
.
.
.
سلامم میرسونه!!
امسال به مراتب رتبه های خیلی بهتری داشتیم
انگار کنکور 95 منحوس و کنکوریای 95 بدشانس بودن.

اسما شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:31

حانیه
پشتیبانی گلا واسه من باز نمیشه
میزنه دسترسی به این صفحه امگان پذیر نیست
چتروم خلوت اگه میدونی....بریم اونجا
با تلگرام مامانم همچین راحت نیستم...

ولی واسه من باز میشه
خودت بگو
قبلا کجا میرفتیم؟
------------
پی نوشت:
بیخیال اسما
بگیریم بخوابیم

اسما شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:42

http://www.migmigchat1.ir
بیا اینجا
شاید من بخوام حرف بزنم...

باشه
چه اسمی هم داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد