مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

شام ماقبل آخر

سلام

چند ساعتی هست سرم تو گوشیه

بخاطر مکالمه تلفنی چند ساعت پیشم دل شکسته بودم

فاطیما امشب اینجاست

الان خوابه

ازش ممنونم که اومده

.

.

خدایا راسته که در قبال چیزی که نمیدی

یه نعمت دیگه بهمون دادی

بهم آرامش بده.


نظرات 2 + ارسال نظر
sober پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 08:55

الان سر کنکوری ینی؟
یا کنکورتون عصره؟
علی ای حال ان شا الله موفق باشی
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
الان احتمالا داری زبانشو جواب میدی.عه اون گزینه رو نزن اشتباس :دی
من امسال زبان کنکورو خراب میکنم چون هیچیش یادم نیس توی سال هم نخوندمش :|

و الان که من دارم جواب میدم تو سر کنکوری :))
نه سر زبان نبودم قره قاطی جواب دادم
از ما که گذشت انشالله شما موفق باشی.

sober جمعه 16 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 14:23

افتضاح بود :(
دینیش،فیزیکش...خدا بگم سنجشو چیکار نکنه...

واقعا؟
مگه چطور بود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد