مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

جواب این پرسش!

.

.

.

سلام بنظرتون جواب این سؤال بنده چیه؟

مادر بزرگ مادری من سال ها پیش بخاطر بیماری ام اس فوت شدن

پدر بزرگم دوباره ازدواج کردن و از همسر دومشون فرزند دارن ( دایی ها و خاله م )

و اما سؤال من اینه که آیا همسرمم به نامادری مادرم _ که به دایی هام محرمن _ محرمه ؟

منتظر جوابتون هستم

جوابوبزودیا خودم میذارم

نکته :

این یه محک برای اطلاعات عمومی بازدید کننده های وبلاگه 

لازم به ذکره که جواب خودم جزء جواب های اشتباه بود



نظرات 6 + ارسال نظر
اسما جمعه 9 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 21:43

فکر نمیکنم محرم باشن!
چون مثلا اگه پدربزرگتون قبل از ازدواج دوم پسرداشتن،برای محرمیت بین پسرشون و همسردوم میبایست صیغه ای چیزی میخوندن که شرایط خاص خودشو داره

جان؟!چی گفتی؟
نامادری مامانم به داییام محرمه
بعدم اینکه بین پسر و زن شوهر دار که نمیشه صیغه خوند..
الانم نامادری مامانم به بابام محرم نیست

اسما شنبه 10 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 03:48

صیغه تو مایه های مادر فرزندی)پدر دختری و..(و این چیزا منظورمه
درکل من میگم محرم نیست:/

وقتی بچه ای رو به فرزندی قبول میکنن که دختره باید بدن مثلا خواهر پدر خونده هه بهش شیر بده تا به آقاهه محرم بشه
یا اگه بچه پسری دارن بین پسره و بچه خونده صیغه محرمیت میخونن تا به جفتشون محرم بشه ( درست مثل رمان ناشناس عاشق )
این صیغه ای که شما میگی وجود خارجی نداره

sober شنبه 10 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 17:17

فک کنم نامحرم
چون مردی که با زنی ازدواج کنه به مادر زن و مادر مادر زن و ... الی اخر محرم میشه نه به نامادری
به همین سبب به پدرت هم نامحرمن

اسما شنبه 10 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 18:24

بمنچهبرو به اقای گپل پور بگوایشون گفتن

sober شنبه 10 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 22:24

عاقا کامنت منو چرا تایید نمیکنی :/

چونکه میتونم

sober یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 19:56

اهمیتی نداره
فکر کردم ارسال نشده

چی گفتی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد