مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

تقدیر بر یکی شدن

خب ...

بیشتر از یه سال ،

از اون روزایی که

 وقتی کنار هم بودیم و کسی از ازدواجش حرف میزد

 و تو خطاب به من می گفتی :" فقط من و تو موندیم ! " گذشت ...

و حالا !

بعد از حدود یازده ماه

 از پیچیدن خبر ازدواج من

تو هم ازدواج کردی !

و با بله گفتنت

یه رویداد یهویی رو رقم زدی ...

.

.

# فاجعه خانم ! _ فاطمه جان _  

[ پِیوَندِت مُبارَک ! ]

امیدوارم تا زمانی که " #  می رود " ! D:

در کنار هم ، با خوشی و شادکامی زندگی کنید

و در پناه خدا باشید

# با آرزوی خوشبختی و سعادت


 


نظرات 6 + ارسال نظر
sober پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 16:37

منم تبریک میگم
پس حدسم درست بود :)

بله ولی اون موقع که من مطلبشو نوشتم احتمالش تقریبا صفر بود

sober پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 22:00

من فقط از دوستای تو،ایشونو میشناختم برا همین فقط یه گزینه برا حدس زدن داشتم :|
استرس کنکور نداری؟ :/

کدوم کنکور؟

sober شنبه 10 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 20:22

کنکور نمیخوای بدی؟

چرا

خواهر عروس چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 12:53

اوهو
ظاهرا خیلی خوشحالب خواهرت عروس شده هوم؟

خواهر عروس چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 22:18

اره چون ی عقدی افتادیم

مام هم
اگه گفتی چی گفتم!

خواهر عروس پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 14:46

نخیرن فهمیدم

خوبه پس اکیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد