مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

کی امروز ...

بخاطر بازدید از وبلاگ با گوشیش درگیر شده؟

.

.

.

ده تا بازدید از گوگل در یک دقیقه آخه؟! :| 0_o


نظرات 3 + ارسال نظر
اسما سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 17:30

من نبودم

پس کی بود؟

سعید چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:39

سلام
طاعاتتون قبول
خوب هستین?
رفتم و با روانشناس دانشگاهمون که بسیار کارکشته ای صحبت کردم
قرار شد یکم فکر کنه و خبرشو بهم بده و گفت کمی دیگه باهاش صحبت کنم و رابطمو باهاش قطع نکنم

سلام همچنین ممنون
پس میخواین همین کارو کنین?

sober پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 19:10

فردا میری راهپیمایی؟
چون باید بریم :دی
خیلی مهمه
اگ خواستی بری ، یه اس بهم بده از شماره خودت،شماره تو ندارم
به همراه اولم
مچکر

سلام
نتونستم بیام
آه چه افسوس بزرگی.
حالا چرا " باید " بریم؟بخاطر سابقه؟
خدای من هر وقت تو همچین مراسمایی شرکت نکردم افسوس خوردم کاش به شماره م اس ام اس میدادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد