مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

دومین ختم _ دوستم تسلیت ...

کل من علیها فان ;

و یبقی وجهک ذوالجلال و الاکرام .

با سلام و عرض تأسف ،

درگذشت مادربزرگ دوست عزیزمان مهری خانم کلانی رو به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت عرض می کنیم

باشد که وسعت صبر خانواده ی این دوست گرامی ،

 به اندازه ی دریای غمشان باشد ...

بیایید دعا کنیم تا خداوند روح عزیز از دست رفته را قرین رحمت قرار دهد

.

.

.

وعده دیدار ما ،

امشب ، تکیه علی اکبری واقع در خیابان منتهی به مسجد علی ابن ابیطالب ( ع )


________________________________________________________________

مهری جان 

در برابر تقدیر حضرت پروردگار ،

چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست ...

همدردی من و دوستان دیگرت  را بپذیر

انشاالله که همراه حضرت زهرا ( س ) محشور شوند

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهری پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 20:15

سلام جانم..ببخش من امروز اومدم وبلاگ سر زدم..ازت کمال تشکر و دارم..واقعا ممنونتم و بهترین ها رو برات آرزومندم...واقعا لحظات سختی داشتم امیدوارم درکم کنی

سلام مهری جان
چند روزی هست که میخواستم بهت پیام بدم ولی یادم رفت...
اگه میبینی بجای پیام عرض تسلیت به گوشیت اینجا نوشتم بخاطر این بود که فکر میکردم هنوز ممکنه خبر نداشته باشی
دلیل پیام ندادن اخیرمم اون بالا گفتم
و اما مادر بزرگت نعمتی که تا سن هجده سالگی داشتی ولی من تو ده سالگی از دست دادم...
خیلی دوست داشتنی بودن
اولین افسوسی که بعد از شنیدن خبر فوتشون خوردم این بود که چرا به دیدنشون نیومدم...
هم صدای ایشون و هم چهره شون هنوز یادم هست
و واقعا براشون غصه خوردم
مادرم شاهده

مهری جمعه 2 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 19:28

سلام..ممنونم عزیزم..من روزهای اخر عمر مادربزرگم پیشش بودم
گوشیت روشنه عایا که پیام بدم؟

سلام جدی میگی؟
ای جانم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد