مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

حنای هندی

سلام بچه ها

کسی اینجا هست که تجربه استفاده از حنای هندی مایع ِ اصطلاحا " تیار کرده " رو داشته باشه ؟

... آیا بوی جوهر حنا طبیعیه ؟

البته کار از کار گذاشته و من استفاده کردم

هرچند با ترس !

ترسی که به نظر میرسه بی اساس نبوده و نیست !

# خدا بخیر بگذرونه سرطانی چیزی نگیریم !





نظرات 7 + ارسال نظر
سعید شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 18:59

سلام
ممنون ازتون
این نظر قبلیمو پاک کنین لطفا . خصوصیه
مسئله خانوادگیه

سلام شرمنده دستم خورده
الان بهترید؟

سعید یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:38 http://http:/

سلام . خواهش میکنم
ممنونم . اره خیلی بهترم خداروشکر . ماه رمضونه مارو ار دعای خیرتون بی نصیب نذارین

ما باید التماس دعا بگیم!
محتاجیم.

sober یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 13:50

الان خوبی؟
فک کنم این حنا هندی چیز میز شیمیایی توش داره البته.نه؟
ولی حنای واقعنی و طبیعی خیلی خوبه.خصوصا ماسک صورت حنا :)

اول فکر کردم منظورت از حنا خودته :/ کنجکاو شدم ببینم چرا حنای هندی ! :D

بله ماده شیمیایی از نوع سمی و در دراز مدت سرطانزا
ولی به مقدار کم
با خودم میگم اگه انقدر خطرناکه تولید نمیشد
امروز و دیروزم استفاده کردم
فعلا که زنده م تا بعد ببینم خدا چی میخواد

sober یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 18:59

با خود خدا :]
فرقش با حنای معمولی چیه؟

اوهوم
رنگش سیاهه ولی ته رنگش نارنجی
بعد از کمرنگ شدن سبز
منکه دلم غنج میره از دیدن نقش و نگارش.

sober دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 20:42

اهااااان
از اونا که رو دس و پاشو گل و بلبل میکشن باهاش؟ :D
باحالن
تو بلدی بکشی؟

یس
دستای عروسای هندیو میگی؟:)
قیفش با حنای مایع => هزار و پونصد
هر شابلون کوچیک => دویست و پنجاه تومن
شابلون از نوع درازش پونصد
لوازم آرایشی نیایش ( فلکه شهرداری )

sober سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 14:50

اره ولی الان مده ,هندی و غ هندی نداره
شابلونش چجوره؟ینی خودش استیکره یا باید توشو پر کنی با حنا؟
واجب شد بخرم خخخ
من با اسم جاییو نمیشناسم با فامیل فروشنده ش میشناسم :D

آره فاطیما میگفت
باشه ولی اگه خریدی بگو که از تجاربم برات بگم خخخ
جفتش;شابلوناش چسبیه و توشو باید پر کنی
فامیلش بیرانونده با همسرش مغازه رو میچرخونه

sober چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 07:38

خیلی قشنگن
تو نت دیده بودم
بعد کنکور میخرم
اهااا شناختم

خب خدارو شکر
فقط عزیز قبلش در مورد آبرسان بودن یا نبودنش تحقیق کن برای وضو میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد