مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

صدای مامان اومد که می گفت سحری آبگوشته ...

... گفتم منو بیدار نکن!

اونم نامردی نکرد و بیدارم نکرد ...

بعد اذون وقتی  رفتم تو آشپزخونه دیدم جای کاسه ، بشقاب توی سینکه ؛ اونم از نوع خورشتی ! 

سر قابلمه رو که برداشتم ...

دیدم غذا چلو _ خورش بوده

بله این غذای لذیذ .... 

.

.

گشنمه

نظرات 6 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:50

التماس دعا

سلام _ همچنین

علی اسفندیاری پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 05:01 http://eshqh.blogsky.com

سلام
اخئییییی
طفلکی
چقد ساده ای زود باوری
حالا چ کنی دادا

سعید پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 05:15

سلام
تعجبم دقیقا سر همین موضوع بود
من وبلاگتونو امروز خوندم و دیدم چی نوشتین واس همین خوابمو تعریف کردم
اگر قبلش میخوندم و چنین خوابی میدیدم برام عجیب نبود

جدا؟!
خیلی عجیبه پس.
برای رسول و پدرم تعریف کردم
البته رسول در جریان ماجرا نبود
مطمئن باشید که خواب شما تعبیر شده

sober یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 13:46

ابگوشت دوست نداری؟ایول :|
فکر نمیکنم هیچ وقت در اینده م ابگوشت بپزم >:)

پس از الان دست به دعا بردار که آقاتون آبگوشتی نباشه

sober یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 19:02

اگرم باشه میره خونه مامانش میخوره :^]
البته در یه صورت ابگوشت میخورم
اگه #مرزه توش داشته باشه :|

امیدوارم اونقدر لارج باشه که این کارو بکنه

sober دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 20:41

مجبوره.اگه نباشه، داغ ابگوشت به دلش می مونه :×

اوووو از الان داری خط و نشون میکشی?!
امیدوارم به
اندازه کافی ازت حساب ببره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد