مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

همین کارا رو میکنید که آدم یهو میذاره میره !


.

.

.

نظراتِ (!) جدیدِ وبلاگْ کو ؟!! 


_________________________

نجمه ، افسانه ، ز ... ?! 

نظرات 2 + ارسال نظر
sober یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 11:47

سلااام
شنیدی کنکور امسال تو شهر خودمونه :/ ؟
هم نارحتم هم خوشحال
نارحتم چون وقتی مراقب ها اشنا باشن استرس میگیرم :( هی فک میکنم دارن نگا میکنن به من :/
خوشحالم چون لازم نیس چندین کیلومتر بشینم تو ماشین تا برسم ب کنکور
تو حست چیهههه؟

ههه سلام
خوب شد خودم بهت گفتما !
یوهاهاها این دفعه اول من خبردار شدم ولی به چه نکته ای اشاره کردی...ههه به اینش فکر نکرده بودم ....... تو الان استرسیم کردی!
تا الان که حسم خوب بوده چون حداقل امسال تکرار سال قبل نیست و یه فرقایی کرده و این روی روحیه میتونه موثر باشه
ولی جدی استرس دادیا

sober جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 10:12

ن اول بابام گف
بعد فک کردم شوخی میکنه
تو ک اس دادی فهمیدم جدی گفته خخخ
البته من نفهمیدم شماره کیه :/
پارسال تو کنکور خیلی راحت و ولو بودم رو صندلی.امسال خیجالت میکشم :/

Salam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد