مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

همه میرن برای عید چاق و چله بشن اون وقت من ...

.

.

.

روز به روز لاغر تر و استخونی تر میشم ...

بعید میدونم با ۱۶۴ سانت قد ، ۵۰ کیلو نشده باشم ...

.

.

میدونین شبیه چه دوره ای از زندگیم شدم ?

شبیه خودم در ایام امتحان نهایی های سوم دبیرستان ؛

که حتی برای کنکور و مسائل جانبی هم اونقدر پوست به استخون چسبیده نشدم ...

بیچاره من . 



____________________________

حنّا ...

از کی اینقدر ضعیف شدی ? 

نظرات 3 + ارسال نظر
اسما جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 20:58

و روز به روز من میرم به سمت چاق شدن و ترکیدن
از امتحانات نهایی سوم به این طرف اینطور شدم
علتش هم قرصایی بود که میخوردم و دیگه نمیخورم ولی اثرش همچنان هست


حانیه
هیچی مطلقا هیچی درس نمیخونم
یعنی تمام این هفته0ساعت

سلام جانم
راجب درست نگران نباش ولی سعی کن جبران کنی:)
راجب تغییر وزنتم شاید برعکس من با استرس چاق میشی آره؟
یکی از دوستام میگفت اینجوریه.

:) جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 21:59 http://my-netbook.blogsky.com

خوبی دوستم؟

بهترم.
ممنون

سعید شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 00:19

سلام
انشالله که حالتون خوب شه و مثل همیشه قوی و سر زنده باشین
شاید بهتر باشه با یک روانشناس گفت و گو کنین .
من یک نفرو سراغ دارم که میتونه کمک کنه
خانوم هم هست و به شما نزدیکه
فقط هزینه بره
اگه خواستین بگین شماره مطبشو بدم

سلام
جالبه........
آخه دختر خاله مم گفته بود برم پیش مشاور.
مشاوری که میگین تربته؟




پی نوشت:
گفتین مثل همیشه،سرزنده و قوی؟
به این شیوه تشویق میگن تقویت مثبت.
هه ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد