مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

شما هم مث من ...

.

.

.

وقتی میبینید یکی تو خواب حرف میزنه بجای بیدار کردنش خوب گوش میکنین ببینین چی میگه ?! 

محمد مهدیمون لحظاتی پیش چند جمله ای رو همین جوری گفت و منم تماما گوش شدم که بفهمم چی میگه ! که بعد اگه لازم شد بیدارش کنم ...

و همین کارم کردم ...

.

.

.

منتها نفهمیدم به چه زبونی حرف میزنه ! :/

نظرات 3 + ارسال نظر
نسیم پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 16:01 http://www.kharnebesht.blogsky.com

خخخخ بابای من یه بار داشت می گفت ۵۰ تومنی رو زیر بالش گذاشتم پولو کجا گذاشتی یه ذره گوش دادم دیدم گناه داره بیدارش کردم

هستی پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 17:02

ههه منم گاهی تو خواب حرف می زنم بعدش هم داداشم اذیتم می کنه

فرزانه پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 19:34

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد