مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

به اسما ...

.

.

.

دقیقا به چه دلیل بیداری !؟ 

نظرات 14 + ارسال نظر
نسیم یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 03:05 http://www.kharnebesht.blogsky.com

سلام من داشتم به این فکر می کردم‌ که اگه یه خارجی انگلیسی رو با لهجه س
ی سلیس صحبت کنه احتمالا نوع واژه گزینیش این شبهه رو ایجاد کنه در متخصصان که آفازی ناحیه ی بروکای مغز داره..... دارم خل می شم کم کم ،نه؟

سلام _ نه!
روانشناسی که نخوندی !؟

:) یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 10:21 http://my-netbook.blogsky.com

سه؟! ماشاءالله


من نزدیک ۵ خوابیدم صُب

نسیم یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 14:27 http://www.kharnebesht.blogsky.com

سلام تقریبا زنده ام
هنوز تو رختخوابم از دیشب
جون ندارم پاشم
شما خوبی خواهر؟

ممنون عزیزم
سلام
پس استراحت کن مراقب خودتم باش

نسیم یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 14:35

جل الخالق
یرقان برای پسته!!!
اتفاقا کسی که برای حجامت پیشش می خوام برم پزشکه

مگه چیه...
من و همسرم با هم یرقان شدیم در صورتیکه اون مشهد بود من خونه مون!جفتمونم پسته خورده بودیم ... اون طبعش گرمه من بلغمی مزاجم یعنی سرد و تر
در مورد من یکم عجیبه ولی اگه غذاهایی که خورده بودم باهاش ، بیشتر گرم بودن گرمی غالب شده و یرقان امکان پذیره

نسیم یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 14:38

روان شناسی که نه
زبان شناسی
معلوم نیس پزشکیه روان شناسیه ادبیاته خخخخ
برای ارشد آماده میشم

پس زبان شناسی یه رشته ست؟!
همیشه تو زبان فارسی حرف از زبان شناسی بود!
بسلامتی _ امیدوارم موفق باشی

:) یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 22:50 http://my-netbook.blogsky.com

اوووه چقد دیر :)

بله دیگه انگار باید تاوان بدیم

نسیم پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 01:52 http://www.kharnebesht.blogsky.com

می گما اون پیام قبلی رمز داشت بی زحمت تاییدش نکن

ههه حواسم هست چقدر سپرده کاری میکنی مگه چی نوشتی !!
خانومی شرمنده ،
حقیقتش من اومدم وبلاگت ، کلی هم از مطلبی که گذاشته بودی خوشم اومد و حتی نظرم برات نوشتم در همون زمینه ،
ولی متاسفانه وسط نظر رفتم جایی ، وقتی برگشتم دیدم همه ش پریده
که ضد حال بدی هم بود ......
زنده باشم و جبران کنم !

نسیم پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 02:46 http://www.kharnebesht.blogsky.com

سلام
الهی فداسرتون
خب یه کم زیادی تو وبلاگم خود افشایی کردم و بعضی ها هم چرت و پرت می‌نویسن....
آره من امدادگر هلال احمرم ولی واقعا چیزی که به نظر می رسه نیست اصلا آدم حساب نمی کنن امدادگرای خانوم رو که برای آموزششون سرمایه گذاری کنن کشکه فقط حضورمون در مراسم مختلف جنبه ی حمایت های روانی رو داره برای مردم

سلام
میخوای بگی همه جا همین جوریه ؟!!!
دختر عموم تو هلال احمره ، خودمم خیلی علاقه دارم ( پدرم مربی امداد هست ولی خودم هیچی نمیدونم ، تازه همسرمم دو تا مدرک از هلال احمر داره _ )

اسما پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 20:43

امشب هستم
تا یک_دو
احتمالا یازده آن باشم دیگه

اسما پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 20:49

البته الان هم هستم:D

این کامتتو تایید نکن:)مرسی

اسما جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 21:15

بقول استاد شاهی:
محو شدی؟!

پ.ن:امشب هستم.هستی؟

سلام آره!
شرمنده
امروز پونزدهمه من دارم جواب میدم
امشب چی هستی?!!

اسما جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 22:20

تازه دیدم!!راستش چک نکردم
امشب هستم!!

اسما سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 02:45

و البته این چند شبه هستم-_-
چه موقعی میتونی بیای؟

اسما پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 22:08

سلام-_-
خوبی-_-
عجبا عجبا
حیف سکوتی وگرنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد