مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

عکس های پروفایل ...

فاطیما ازم خواست در انتخاب آواتارای تلگرامم تجدید نظر کنم ... 

ولی من به حرفش خندیدم !

.

.

.

چون خودم قبلا اینو ازش خواسته بودم !!




هر روز نگاشون میکنم

ده آواتار اولم منهای دومی _ که عکس لبخند نصفه نیمه خودم هست _ همه شون ناراحت کننده ن

البته علتش طبیعیه

 چون من مدتیه خوشحال نیستم ...

.

.

ولی باشه دوست من !

امیدوارم بتونم بزودی برشون دارم

و متأسفم.





نظرات 2 + ارسال نظر
:) جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 14:14 http://my-netbook.blogsky.com

مواد لازم برای تهیه کیک خیس :
شکر، شیر،روغن مایع 1/5لیوان - آرد 2لیوان - تخم مرغ 3عدد-وانیل یک هشتم قاشق چایخوری -پودر کاکائو 4قاشق غذاخوری -پکینگ پودر 1قاشق غذاخوری
طرز تهیه :
فر رو روی دمای 180میذاریم، شیر،شکر روغن مایع و پودر کاکائو رو داخل یه ظرف باهم مخلوط میکنیم و یه لیوان از مایع رو کنار میذاریم تا بعد به عنوان سس ازش استفاده کنیم، تخم مرغ ها رو دونه دونه اضافه می کنیم بعد آرد و پکینگ پودر رو که قبلاً سه بار الک کردیم رو با وانیل به بقیه مواد اضافه می کنیم بقیه مواد رو داخل قالبی که از قبل چرب کردیم می ریزیم و به مدت 45دقیقه میذاریم داخل فر بعد پخت، کیک رو بیرون میاریم و همونطور که داغ هست سس رو که قبلاً کنار گذاشتیم روش می ریزیم و اجازه میدیم به خورد کیک بره بعد سرد شدن کیک رو میبریم...
نوش جان...

ممنوووونم دوست من !
@noone_sir
این کانالو حتما دنبال کن!

:) یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 10:19 http://my-netbook.blogsky.com

خواهش میکنم خودم که تلگرام ندارم ولی با تلگرام مادرم چشم

جدی؟!
احسنت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد