مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

مکنونات مکتوب

» بین خودمون بمونه ! «

می پرید ...

روزی که پرنده ای ...

به دنبال خط آرزو ،

_ سبکبال _

از فراسوی آن ،

می پرید ...

.

.

.




____________________________________


رسول با دوست مجازیش حرف می زد ...

اشک تو چشای من جمع شد ...

جلوی آینه بودم ...

یاد آخرین مبحث افتادم.

نظرات 4 + ارسال نظر
:) جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 02:00 http://my-netbook.blogsky.com

انشاءالله خوشبخت بشی دختر مهربون

ممنونم .....
شما دعا کن تا بشم ...... !
راجب خواستگاری راهنمایی خواستی رو کمکم حساب کن !

:) شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 00:23 http://my-netbook.blogsky.com

ممنونم خانوم گل :)
چقد تو مهربونی

intor fekr mikoni ?!
khahesh mkonam !

اسما یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 02:36

دنیای مجازی تو زندگی ماها در عین حذف بودن وجود داره...

در عین حذف بودن؟!
معنی می کنی؟
ناراحت شدنم دلیلی بیشتر از چیزی بود که میتونست باشه
من دیگه نمیتونم برگردم یا بعضی روابطو داشته باشم
حتی دلم نمیاد وبلاگ پسر جماعت نظر بذارم
بیکاز آی ام متعهد !!

اسما یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 03:12

ادمای مجازی رو از زندگیمون حذف کردیم
به خیلی هاشون حتی فکرم نمیکنیم
ولی یه عده هستن
به قول بعضیا ادم دوست داره دانلودشون کنه کنار خودش نگهشون داره

منم به شخصی که ممکنه بیاد متعهدم:)
همه متعهدیم:)

ههه آره ولی داریم از گرایشات طبیعی صحبت می کنیم !!
بله کاش می شد با یه کلیک دانلودت کنم ... چیک ، اسما دانلود شد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد